wikileaks

Freestyle

New member
als je een mirror van wikileaks op je website zet word die dan verwijdert?

ik vind van wel. reden: daar door kan iedereen er last van krijgen!
word op dit soort dingen ook gecontroleert?

Liteonit

New member
Zoals ik in een ander topic aangaf wil ik geen wikileaks mirrors in het netwerk zien, vanwege de grote kans op zware DDoS aanvallen.

Wordt dat wel gedaan, dan zullen er consequenties aanhangen - maar dit laat ik verder aan lennard over
wink.gif

Dus even logisch nadenken zou ik zeggen.

Sprokeq

New member
De VS heeft gisteren op het nieuws gezegd dat iedereen die wikileaks kopieert dan strafbaar is, maar ze kunnen nooit dat allemaal controleren
emo.gif

Lennard

Active member
Sprokeq (link):
De VS heeft gisteren op het nieuws gezegd dat iedereen die wikileaks kopieert dan strafbaar is, maar ze kunnen nooit dat allemaal controleren
emo.gif

De VS kan zoveel zeggen, we hebben hier met Nederlands recht te maken, niet met dat van de VS.
smile.gif

In de AV van Liteserver staat dat je geen overlast mag veroorzaken. Wikileaks hosten is dus verboden omdat je er gewoon van uit kunt gaan dat je daar last van krijgt.

Freestyle

New member
Sprokeq (link):
emo.gif

hun hebben niks over mij te zeggen hoor
yummie.gif
of ik moet daar heen gaan.

Sjoerd

Active member
Jurrie (link):

Sjoerd (link):
Bij Suggesties was er al een soortgelijk topic: http://www.one2xs.com/threads/21087

In dat topic wordt gevraagd om meningen of One2xs een mirror moet hosten.
wink.gif

Oke, maar als de TS dat topic had gelezen, was dit topic niet nodig geweest.
Ook stelt de TS een vraag waar hij volgens mij niet veel aan heeft...
emo.gif

Bovenaan