Windows License

Dylan

<script>
Hoi,
Ik bedacht me net, ergens stond dat Lennard dingen gaat verbieden als het bedrijf contact heeft opgenomen met hem. Heeft Windows contact opgenomen met one2xs? Dit vraag ik me af xD

Dylan

<script>
Dylanh (link):
Wrm zijn jullie gestop met windows vps?ja die license illegaal waren.

Maar windows heeft geen contact opgenomen waarom zijn jullie.daaarmee gestopt

G

Guest

Guest
Misschien vanwegen het feit dat het iligaal is ?
emo.gif

Of ligt dat teveel voor de hand

Dylan

<script>
Sevvlor (link):
emo.gif

Waarom hebben andere hosting bedrijven dan wel een license voor die klanten en hier niet?

G

Guest

Guest
Dylanh (link):

Sevvlor (link):
emo.gif

Waarom hebben andere hosting bedrijven dan wel een license voor die klanten en hier niet?

Ik vermoed dat er te weinig vraag naar is, ik weet het niet zeker.

Ik draai liever een Unix VPS omdat windows veel vraagt.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nickjexx (link):
Nouja, sommige hostings bieden wel Windows aan. Dan ben je verplicht een licentie te kopen.

Ja, dat hadden we hier ook. Je moest dan een windows licentie opgeven om te gebruiken op de VPSen. Maar omdat er teveel illegale windows licenties opgegeven werden zijn we ermee gestopt.

Marvinn

Active member
Rik (link):

Nickjexx (link):
Nouja, sommige hostings bieden wel Windows aan. Dan ben je verplicht een licentie te kopen.

Ja, dat hadden we hier ook. Je moest dan een windows licentie opgeven om te gebruiken op de VPSen. Maar omdat er teveel illegale windows licenties opgegeven werden zijn we ermee gestopt.

Ja iknow, ik bedoel dat je dan bijvoorbeeld extra moet betalen voor een licentie.

Zodat jullie een echte licentie kunnen kopen.

G

Guest

Guest
Nickjexx (link):

Rik (link):

Nickjexx (link):

Ja iknow, ik bedoel dat je dan bijvoorbeeld extra moet betalen voor een licentie.

Zodat jullie een echte licentie kunnen kopen.

ik denk niet dat er dan mensen zijn die er een zullen kopen. Als je 100(ofzo)punten moet neertellen.

Ik zelf iig niet, maar ik zou sowieso niet voor een windows VPS gaan.

Dylan

<script>
Nickjexx (link):

niet bij die ik ken. daar bestel je gewoon een vps 20 euro 1 gb ram met windows erop?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dylanh (link):

Nickjexx (link):

niet bij die ik ken. daar bestel je gewoon een vps 20 euro 1 gb ram met windows erop?

Die hebben dan een OEM licentie o.i.d. ingekocht bij microsoft. Maar als wij dat doen ben je nog steeds teveel punten kwijt. Dat wil niemand doen, dus is zon licentie ook niet rendabel.

Bovenaan