Wisselkantoor

Timvz

New member
Hallo,

Ik weet dat het handelen in adverteerders saldo al vakar is voorgesteld en afgewezen vanwege de one2xs economie om het zo maar even te bewoorden. Mij leek het wel een leuk idee om een soort wisselkantoor aan te brengen. Waarbij gekeken word hoeveel punten gelijk staat aan het aantal euros adverteerders tegoed en hierbij een aantal procent wissel transactie word gevraagd wat voordeel heeft voor Lennard.

??
 

Rogier

New member
Nee, want dat is juist het probleem... Dan komt er geen nieuw geld bij one2xs naar binnen.
 

Timvz

New member
Dat betwijfel ik. Ik noemde het ook de One2xs Economie. Als hier grondig naar gekeken word moet hier wel een goede verhouding kunnen gevonden word wat het juist winstgevend kan maken?
 

Antonn

New member
Timievz (link):
Dat betwijfel ik. Ik noemde het ook de One2xs Economie. Als hier grondig naar gekeken word moet hier wel een goede verhouding kunnen gevonden word wat het juist winstgevend kan maken?


Kijk, anders gaat iedereen met punten adverteren (door deze over te zetten) die die op het forum heeft verdient, zonder punten te kopen door te bellen ofzo, en dan verdient One2xs er ook niks meer aan
sadley.gif
 
G

Guest

Guest
Antonn (link):

Timievz (link):
Dat betwijfel ik. Ik noemde het ook de One2xs Economie. Als hier grondig naar gekeken word moet hier wel een goede verhouding kunnen gevonden word wat het juist winstgevend kan maken?


Kijk, anders gaat iedereen met punten adverteren (door deze over te zetten) die die op het forum heeft verdient, zonder punten te kopen door te bellen ofzo, en dan verdient One2xs er ook niks meer aan
sadley.gif




En daarom wordt dit ongetwijfeld afgekeurd
smile.gif
 

Hafcjulian

New member
Maar gaan er we punten weg, mensen kopen nieuwe en Lennard verdiend op latere termijn er wel geld aan..


toevoeging op 4 december 2012, 17:24:06:
En meer adverteerder dus meer nieuwe leden dus meer ad-words geld voor Lennard
smile.gif
 

Timvz

New member
Hafcjulian (link):
Maar gaan er we punten weg, mensen kopen nieuwe en Lennard verdiend op latere termijn er wel geld aan..


toevoeging op 4 december 2012, 17:24:06:
En meer adverteerder dus meer nieuwe leden dus meer ad-words geld voor Lennard
smile.gif



Hell yeah!
coool.gif
 
G

Guest

Guest
Hafcjulian (link):
Maar gaan er we punten weg, mensen kopen nieuwe en Lennard verdiend op latere termijn er wel geld aan..


toevoeging op 4 december 2012, 17:24:06:
En meer adverteerder dus meer nieuwe leden dus meer ad-words geld voor Lennard
smile.gif



advertentie inkomsten is niet zoveel..
En die mensen hoeven net persé weer nieuwe punten te kopen..
Ze kunnen hier aanmelden, punten krijgen door een layout te maken en verkopen ofzo en zo adverteren..
Lennard verdiend er dus niets aan.
 

Timvz

New member
ja,, op het moment dat er meer word ingewisseld vermindert het punten aantal ook.. wat betekent
smile.gif
KOPEN
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Janm (link):
Ja maar die punten moeten wel ergens worden gekocht, Jesse.


hoeft niet..
doe advertenties........................................
 

Rogier

New member
Jongens, bedenk wel dat al het geld dat van AdvSaldo => punten is gegaan nu feitelijk al bij Lennard ligt. (Sterker nog al het geld dat bij AdvSaldo staat)

Lennard heeft er in dat opzicht wel degelijk baat bij als zoveel mogelijk leden, zoveel mogelijk punten hebben. Dit is een automatisch gevolg van het feit dat punten alleen direct d.m.v. geld het systeem inkomen.

Als Lennard 75% van de punten terug moet stoppen in geld, terwijl hij anders misschien wel 100% had gehad omdat het lid het niet uitgeeft.
 
G

Guest

Guest
August (link):
Adverteerderssaldo naar punten > ja
Punten naar adverteerderssaldo > nee


Dit.
 

Jeffreyy

Jeffrey
Xjessex (link):

Janm (link):
Ja maar die punten moeten wel ergens worden gekocht, Jesse.


hoeft niet..
doe advertenties........................................



Die betaald de adverteerder, elke punt hier op one2xs is betaald
 
G

Guest

Guest
Jponsen (link):

Xjessex (link):

Janm (link):
Ja maar die punten moeten wel ergens worden gekocht, Jesse.


hoeft niet..
doe advertenties........................................



Die betaald de adverteerder, elke punt hier op one2xs is betaald



Zo blijven punten langer rond cirkelen..
Want je kan een doe advertentie doen, en dan weer gaan adverteren..
Doe je 3 doe-advertenties ofzo dan kan je zelf een doe-advertentie starten..
Die mensen die daarop klikken kunnen ook doe-advertenties starten..


Zo gaat het niveau van de advertenties omlaag.. Niet dat het hoog is, al die websites die om je gegevens vragen etc :l

Maar dan zullen er dus ook leuke minecraft sites tussen komen te staan
Of je moet je aanmelden op een habbo website, of zoveel uur online zijn op een minecraft server.

Nu hoef je die doe-advertenties niet te doen, maar als iedereen dat denkt.. Gaat niemand ook zelf meer adverteren, sowieso kopen minder mensen adv. saldo bij One2xs, omdat ze hun punten wel inwisselen..

Stel 1 punt komt tegelijk aan 1 euro adv. saldo..
1 euro adv. saldo kost 2 euro (bijvoorbeeld) (idk hoeveel dat is)
En 1 punt kost 1,50..

Dan kan je beter punten kopen, en deze omzetten naar adv. saldo, en zo maakt one2xs per punt / euro toch 50 cent minder winst..

Nu kan je dit dan wel weer corrigeren door als je het omzet naar adv. saldo de waarde minder wordt, maar dan nog..

Punten krijg je soms ook gratis..
waar niemand voor betaald heeft..


toevoeging op 5 december 2012, 15:52:40:
lid en adverteerder zijn twee aparte rangen..
Dus waarom zou je punten en adv. saldo samen gaan voegen?
Dat betekent dat iedereen opeens adverteerder is, ik hoef geen adverteerder te zijn? ik ga toch niet adverteren.
 

Thom

Thom
Xjessex (link):

Jponsen (link):

Xjessex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Janm (link):
Ja maar die punten moeten wel ergens worden gekocht, Jesse.






hoeft niet..
doe advertenties........................................



Die betaald de adverteerder, elke punt hier op one2xs is betaald



Zo blijven punten langer rond cirkelen..
Want je kan een doe advertentie doen, en dan weer gaan adverteren..
Doe je 3 doe-advertenties ofzo dan kan je zelf een doe-advertentie starten..
Die mensen die daarop klikken kunnen ook doe-advertenties starten..


Zo gaat het niveau van de advertenties omlaag.. Niet dat het hoog is, al die websites die om je gegevens vragen etc :l

Maar dan zullen er dus ook leuke minecraft sites tussen komen te staan
Of je moet je aanmelden op een habbo website, of zoveel uur online zijn op een minecraft server.

Nu hoef je die doe-advertenties niet te doen, maar als iedereen dat denkt.. Gaat niemand ook zelf meer adverteren, sowieso kopen minder mensen adv. saldo bij One2xs, omdat ze hun punten wel inwisselen..

Stel 1 punt komt tegelijk aan 1 euro adv. saldo..
1 euro adv. saldo kost 2 euro (bijvoorbeeld) (idk hoeveel dat is)
En 1 punt kost 1,50..

Dan kan je beter punten kopen, en deze omzetten naar adv. saldo, en zo maakt one2xs per punt / euro toch 50 cent minder winst..

Nu kan je dit dan wel weer corrigeren door als je het omzet naar adv. saldo de waarde minder wordt, maar dan nog..

Punten krijg je soms ook gratis..
waar niemand voor betaald heeft..


toevoeging op 5 december 2012, 15:52:40:
lid en adverteerder zijn twee aparte rangen..
Dus waarom zou je punten en adv. saldo samen gaan voegen?
Dat betekent dat iedereen opeens adverteerder is, ik hoef geen adverteerder te zijn? ik ga toch niet adverteren.



Ben je nou eens of oneens?
 

Rogier

New member
@Jesse:

Voor adverteerder geldt:

doe-advertenties => €1,25 / 1 punt (dit is volgens mij ook het bedrag dat leden krijgen als ze kopen)
klik-advertenties => €1 / 1 punt

.nl kost een lid van MDR (de domeinen provider van one2xs) €5,32 (incl btw)

Ervan uitgaande dat 75% van de verdiende punten doe-ads zijn.
Dan heb je:
4,5 punt * 1,25 = 5,63
1.5 punt * 1 = 1,50
__________________
6 punt - €7,13

De winst voor one2xs over 6 punten is dus ongeveer 2 euro. (afgerond omdat de "6" ook afgerond is).

Per punt verdient one2xs dus €0,33 (met een marge natuurlijk)

Dus het meest reele voorbeeld zijn zijn:

1 punt => €0,90 adv tegoed


Neemt niet weg dat ik tegen ben wegens eerder genoemde redenen

Berekening is ook onder voorbehoud, het is om een schatting te geven.
 
Bovenaan