Activiteitsmeter

Lennard

Active member
Rik (link):

Imsosmrt (link):
Leuk idee maar kun je hem dan niet tijdelijk uitschakelen voor als je op vakantie bent ofzo?

Nee. HEt nut van het balkje is juist om te laten zien hoe actief je bent in relatie tot andere one2xsers. Als je op vakantie bent ben je ook niet actief.

Precies. En het is ook niet zo dat je na 2 weken vakantie ineens op 0 staat en voor eeuwig daar ook op blijft staan; je komt net zo makkelijk weer omhoog, en hij zakt echt niet zo hard als je daarvoor gewoon actief was.

Lennard

Active member
"Je bent 35,95239492843% actief" zegt zo weinig... Het is een ruwe indicatie, maar je kunt niet zeggen "ik vind dat ik 0,18% actiever ben dan jij" dus daarom hebben we m weggelaten.

Plus we willen niet dat mensen uitvinden hoe het algoritme in elkaar zit en expres dingen gaan doen om die meter te laten stijgen.

Dweazel

New member
T is ook wel handig. Ik zie nu wel bij een aantal dat ze minder posten
emo.gif

Habbz

New member
Handig, alleen zou het het niet beter zijn dat deze balk er komt te staan én de postcount?
En word het berekend met hoelang je op de site bent of alleen de posts?

Freestyle

New member
Fijn dat het nu al werkt. Kijken of het zo door gaat!!

Ps: En hij geeft dan wss ook een betere invloed op gebruikers: Ze gaan minder posten maar wel beter.

Freestyle

New member
Matthias (link):
Misschien die meter ook nog op ieders profiel zetten?

Zoiets;
Afbeelding

Goed idee. alleen moet het balkje wel iets meer op die van waarschuwings niveau lijken. Anders is het niet mooi.

Dus het zelfde balkje. Alleen heb je bij actief met blokjes.

Bovenaan