Activiteitsmeter

Rohimma

New member
Nielsie (link):
Waarom hebben Ruben en Lennard geen balkje?
emo.gif

lees eerst voordat je wat gaat vragen...

Sjoerd

Active member
Nielsie (link):
Waarom hebben Ruben en Lennard geen balkje?
emo.gif

Wiitse (link):
Die hadden ze eerst wel, maar die zijn vanochtend weg gehaald volgens mij.
Deze hebben ze vanaf het begin al niet
wink.gif

Zie ook:

Ruben (link):

Kyron (link):
Geinig maar heeft t een reden dat je niet kunt zien hoe actief de Admins zijn??
swhip.gif

Wij zouden het hele systeem door de war gooien. Ik heb bijvoorbeeld alleen al 5000 punten, dan is de hele verdeling krom

Marjolein (link):

Kyron (link):
Geinig maar heeft t een reden dat je niet kunt zien hoe actief de Admins zijn??
swhip.gif

Ja omdat hun veel meer pms krijgen en sturen zou hun activiteit vele malen hoger liggen dan de gemiddelde gebruiker dus dit zou dan een vertekend beeld geven.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Sjoerd (link):
blablabla

Maar jullie (de mods) hebben toch ook veel PBs?
yummie.gif

Waarom is het bij jullie dan niet weg
emo.gif

Sjoerd

Active member
Nielsie (link):

Sjoerd (link):
blablabla

Maar jullie (de mods) hebben toch ook veel PBs?
yummie.gif

Waarom is het bij jullie dan niet weg
emo.gif

Het valt wel mee hoeveel PBs ik heb hoor.. Maar de beheerders kunnen ook gewoon punten aan zichzelf geven, etc.. Dat heeft invloed op de activiteit.

Janm

Active member
Ik vind het nu voor op de 2e dag best irritant worden.

De postcount had toch wel waarde zoals al eerder vermeld, mensen met een hogere postcount waren ook langer lid meestal en je kon meestal beter met hun handelen omdat ik nou eenmaal bij mensen met onder de 100 posts gescamt werd.

Nu de activiteiten balk er is zie ik dat mensen met een vrij hoge postcount wel héle lage activiteiten hebben.

0% klopt natuurlijk niet zoals hierboven van skyradio, je bent altijd wel IETS actief.
Wat xjessex heeft (30%) vind ik wel héél erg weinig, dat had ik niet verwacht.
Zo zijn er natuurlijk wel meer, misschien komt dit omdat de verwijderede posts keihard meetellen als je het gewoon goed bedoeld hebt, voorbeeld:

Iemand post dubbel, je zegt dit: "Offtopic: "Let op je dubbelposts." Dan word vervolgens de reactie verwijderd door een moderator wat ik laatst toevallig had. Dat vind ik dan weer een beetje oneerlijk omdat je het goed bedoeld hebt?

Janm

Active member
Ja dat klopt maar niet meer in één oogopslag, misschien moeten er snelprofielen komen die je bij mouseover over de avatar te zien krijgt, een klein venstertje met meer info.

Sjoerd

Active member
Janm (link):
Iemand post dubbel, je zegt dit: "Offtopic: "Let op je dubbelposts." Dan word vervolgens de reactie verwijderd door een moderator wat ik laatst toevallig had. Dat vind ik dan weer een beetje oneerlijk omdat je het goed bedoeld hebt?
Dit moet je ook gewoon reporten en hoef je niet te melden in het topic
wink.gif

Janm

Active member
Sjoerd (link):

Janm (link):
wink.gif

Ja oké dat wist ik dus niet, af en toe worden die posts wel of niet verwijderd.

Marjolein

Miss Marjolein
Janm (link):

Sjoerd (link):

Janm (link):
wink.gif

Ja oké dat wist ik dus niet, af en toe worden die posts wel of niet verwijderd.

omdat we ze niet altijd allemaal zien, als het erg druk is en er is maar 1 mod online dan is het onmogelijk om alles in de gaten te houden, daarom vragen we altijd om een bericht te reporten ipv een bericht in het topic te zetten.

Wel grappig dat sommige gebruikers eerst heel positief reageren en dan zien ze hun meter en dan ineens vinden ze het minder leuk. Toen Luuk en ik de meeste postaccounts hadden vond niemand dit erg omdat dit logisch was wegens onze "rechten als moderator" en nu heeft iedereen er moeite mee dat we het meest actief zijn?

Janm

Active member
Nee daar heb ik geen moeite mee, jullie zijn ten slotte mods, support leden etc.
Het valt mij gewoon op dat het in zijn algemeen héél erg laag is.

Zo weet ik dat XJesseX en patricka best actief zijn, net als rohimma en daiman. Terwijl ze echt weinig hebben vind ik.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Janm (link):
Nee daar heb ik geen moeite mee, jullie zijn ten slotte mods, support leden etc.
Het valt mij gewoon op dat het in zijn algemeen héél erg laag is.

Zo weet ik dat XJesseX en patricka best actief zijn, net als rohimma en daiman. Terwijl ze echt weinig hebben vind ik.

Zo actief zijn hun eigenlijk niet hoor
emo.gif

En anders komt het omdat alleen topics bekijken niet mee telt
sadley.gif

Bovenaan