Anoniem bieden.

Tom

Active member
Hallo,

Is het niet handig om een functie bij de veiling te maken dat je anoniem kan bieden, maar dat de naam van de anonieme bieder alleen zichtbaar is voor de ts(topic starter)?

mvg,
Tom Heek

Marjolein

Miss Marjolein
kun je een voorbeeld geven waarom iemand anoniem zou willen bieden?
Ik zie het nut er niet van in eigenlijk
yummie.gif

Tom

Active member
Dat weet ik ook niet, maar op sd(sitedeals) zie je dat ook dus vandaar.

Mikek

New member
Ik vind het wel een goed idee stel je koopt iets voor een geheim project en je ziet hier ook soms staan van anoniem dat en dat geboden

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Eindelijk een idee wat uitvoerbaar is en wat ook nog een goede reden heeft. Ik vind het opzich handig, wij (moderators) krijg waarschijnlijk toch alle boden te zien
emo.gif

Tom

Active member
Mag ik anders even een nieuw topic openen met een poll?

Edit:
Veiling is poll geworden, was een typ fout.

Lennard

Active member
Tom:
Dat weet ik ook niet, maar op sd(sitedeals) zie je dat ook dus vandaar.
Wat een goede reden zeg.
emo.gif

Daf

New member
Het is idd wel soms zo dat mensen liever anoniem bieden en dat nu dan via pm doen.
Het is alleen nog maar te bezien of het de moeite waard is om zoiets te maken voor die kleine minderheid he.

Sjoerd

Active member
Tom:
Hallo,

Is het niet handig om een functie bij de veiling te maken dat je anoniem kan bieden, maar dat de naam van de anonieme bieder alleen zichtbaar is voor de ts(topic starter)?

mvg,
Tom Heek

Jurrie:
Hoe weet de TS dan met wie hij contact moet opnemen?
emo.gif

Kingunit

New member
In heel veel topics staadt dat er anoniem is geboden
Dat is heel onoverzichetlijk
en het kan ook nog eens zijn dat die persoon liegt.

daarom is het best handig dat je anoniem kan bieden, en de ts admins + mods het kunnen zien

Tom

Active member
Ja, misschien is het ook leuk als ik het zou kunnen zien aangezien ik deze functie verzonnen heb.

Iedereen hieronder zet onder in je reactie het woordje ja neer als je vind dat dit er moet komen, de woordjes weet ik niet als je het niet weet en het woordje nee als je vind dat die er niet moet komen.

Edit van dit bericht:
www.one2xs.com/forum/topic?p=1&id=12507#174335

Van:

Tom:
Mag ik anders even een nieuw topic openen met een veiling?

Naar:

Tom:
Mag ik anders even een nieuw topic openen met een poll?

Lennard

Active member
* voorspelt een shitload aan nee-posts *

Quote:
misschien is het ook leuk als ik het zou kunnen zien aangezien ik deze functie verzonnen heb.
Is dat serieus?
biggrin.gif

Tom

Active member
Ja, dat is serieus, eigenlijk weet ik niet of dat serieus is maar goed.

Het zou wel handig kunnen zijn, dit voorkomt een hoop nep biedingen als die er al zouden zijn.

Lennard

Active member
Er zijn zon 5 mensen in dit topic die heel subtiel hebben geprobeerd te zeggen dat het gewoon een slecht idee is.

Het enige argument is dat sitedeals het ook heeft, en ik snap dat argument niet, want sitedeals heeft zoveel wat one2xs niet heeft, en ook totaal niet nodig heeft..
emo.gif

Bovenaan