Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is het niet handig om een functie bij de veiling te maken dat je anoniem kan bieden, maar dat de naam van de anonieme bieder alleen zichtbaar is voor de ts(topic starter)?
Eindelijk een idee wat uitvoerbaar is en wat ook nog een goede reden heeft. Ik vind het opzich handig, wij (moderators) krijg waarschijnlijk toch alle boden te zien
Het is idd wel soms zo dat mensen liever anoniem bieden en dat nu dan via pm doen.
Het is alleen nog maar te bezien of het de moeite waard is om zoiets te maken voor die kleine minderheid he.
Is het niet handig om een functie bij de veiling te maken dat je anoniem kan bieden, maar dat de naam van de anonieme bieder alleen zichtbaar is voor de ts(topic starter)?
mvg,
Tom Heek
Jurrie:
Hoe weet de TS dan met wie hij contact moet opnemen?
Ja, misschien is het ook leuk als ik het zou kunnen zien aangezien ik deze functie verzonnen heb.
Iedereen hieronder zet onder in je reactie het woordje ja neer als je vind dat dit er moet komen, de woordjes weet ik niet als je het niet weet en het woordje nee als je vind dat die er niet moet komen.
Er zijn zon 5 mensen in dit topic die heel subtiel hebben geprobeerd te zeggen dat het gewoon een slecht idee is.
Het enige argument is dat sitedeals het ook heeft, en ik snap dat argument niet, want sitedeals heeft zoveel wat one2xs niet heeft, en ook totaal niet nodig heeft..