CentOS Control Panel

Superjay

New member
Dat vind ik nou ook zo raar. Bij een andere host kan je wel een andere os op zetten (linux) Dat zouden ze hier ook moeten doen.
wink.gif

Dylan

<script>
Superjay (link):
Dat vind ik nou ook zo raar. Bij een andere host kan je wel een andere os op zetten (linux) Dat zouden ze hier ook moeten doen.
wink.gif

klik

Superjay

New member
Ik zou een voorbeeld nemen bij een andere host.
wink.gif
het kan wel allemaal automatisch maar ze zijn het te lui om het te installeren haha. Ik heb het zo vaak aangegeven dat ik ze graag mee wil helpen om de producten te verbeteren maar vind gewoon raar. Het is net of ze bang zijn dat ik iets verkeerds doe
confused.gif
wat is er toch met die lui???

Lennard

Active member
Superjay (link):
Ik zou een voorbeeld nemen bij een andere host.
wink.gif
het kan wel allemaal automatisch maar ze zijn het te lui om het te installeren haha. Ik heb het zo vaak aangegeven dat ik ze graag mee wil helpen om de producten te verbeteren maar vind gewoon raar. Het is net of ze bang zijn dat ik iets verkeerds doe
confused.gif
wat is er toch met die lui???
Heb je t nou tegen ons?

Superjay

New member
Nederland staat open voor meningsuiting. Het lijkt me ook een beetje raar als je mij nu bijv een waarschuwing of verband. Dan zijn jullie fout. Ik spreek hier de waarheid. Ik wil niemand kleineren. kwaliteit is belangrijk. voor de overige servers is dat al goed maar bij een vps ontbreekt dat. Ik probeer jullie de hele tijd uit te leggen maar er word steeds naar de andere kant gekeken en dat is nou jammer. Voor de rest van de diensten ben ik tevreden maar de vps is gewoon de hoofdoorzaak en dat is gewoon erg jammer en dan kun je wel boos op me worden maar dat heeft geen zin. Je bereikt er niks mee. Je kan het probleem oplossen door een andere paneel te gebruiken voor vps die ook op de zelfde emulator werkt. en ik dreigde niet. Wat ik zelf net zei valt niet onder dreigen.

thumbsup.gif
Voor de rest ben ik wel te vrede. Open een topic wat mensen vinden van de kwaliteit van de vps
wink.gif
dan kun je zien wat mensen er van vinden
wink.gif

Lennard

Active member
Superjay (link):
Het lijkt me ook een beetje raar als je mij nu bijv een waarschuwing of verband.
Ik vroeg alleen wat, ik verban je heus niet hoor hiervoor.

Superjay (link):
Ik probeer jullie de hele tijd uit te leggen maar er word steeds naar de andere kant gekeken en dat is nou jammer.
Waar heb ik de andere kant op gekeken dan? Kun je aanwijzen waar jij tips hebt gegeven waar ik vervolgens niks mee gedaan heb of niet heb uitgelegd waarom ik er niks mee kon?

Superjay (link):
Open een topic wat mensen vinden van de kwaliteit van de vps
wink.gif
dan kun je zien wat mensen er van vinden
wink.gif

We krijgen er nauwelijks tickets en vragen over, en dat is het ultieme bewijs dat mensen tevreden zijn.

Het automatisch aanmaken en installeren van VPSen is iets wat ons ook tijd scheelt, en daar hebben we ook zeker naar gekeken.
Het probleem is dat de VPSen van ons op dezelfde servers staan als de VPSen van de andere klanten van Liteserver (die voor ons de VPSen beheert). Als wij dus een andere installatiemethode willen, dan moet Liteserver zelf ook over.

Dat is één punt; en de andere is dat bij mijn weten het huidige virtualisatiesysteem niet overweg kan met automatische installaties, en vanwege de relatief kleine hoeveelheid bestellingen is het voor ons/mij onrendabel om een ander systeem aan te schaffen, en daarom blijft het voorlopig zo.

Waarom heb je niet gewoon gevraagd waarom we het nog niet automatisch doen?
Je begint nu in het wild wat te brullen in allerlei topics en te schreeuwen dat we het voorbeeld moeten nemen aan andere hosters, terwijl je niet eens weet waarom iets hier is zoals het is.

Ik had het je graag uitgelegd zoals ik altijd graag de dingen uitleg, jammer dat het zo moet.

Superjay

New member
Sorry dat ik zo begon. De enige wat ik gewoon al heel lang jullie wil helpen. Ik begrijp het ook wel waarom. Ik probeer ook me best te doen. Het was ook mijn fout. Ik vroeg al sinds ik lid was om mee te helpen maar kreeg geen antwoord of ze zeiden dat het niet nodig was. was ik maar eens ergens goed voor. Baal er gewoon van.

Marvinn

Active member
Superjay (link):
Sorry dat ik zo begon. De enige wat ik gewoon al heel lang jullie wil helpen. Ik begrijp het ook wel waarom. Ik probeer ook me best te doen. Het was ook mijn fout. Ik vroeg al sinds ik lid was om mee te helpen maar kreeg geen antwoord of ze zeiden dat het niet nodig was. was ik maar eens ergens goed voor. Baal er gewoon van.

Serieus, ze geven echt niet iedereen een rang...

Lennard

Active member
Superjay (link):
Ik vroeg al sinds ik lid was om mee te helpen maar kreeg geen antwoord of ze zeiden dat het niet nodig was. was ik maar eens ergens goed voor. Baal er gewoon van.
Als je het per ticket hebt gevraagd dan heb je sowieso een antwoord gehad, en PM is daar niet voor dus dat zou kunnen kloppen, al probeer ik die ook altijd te beantwoorden.

Maar nu weet ik nog niet waar jij het de hele tijd probeert uit te leggen en wij de andere kant op kijken.

Jordy

New member
Lennard (link):

Superjay (link):
Ik vroeg al sinds ik lid was om mee te helpen maar kreeg geen antwoord of ze zeiden dat het niet nodig was. was ik maar eens ergens goed voor. Baal er gewoon van.
Als je het per ticket hebt gevraagd dan heb je sowieso een antwoord gehad, en PM is daar niet voor dus dat zou kunnen kloppen, al probeer ik die ook altijd te beantwoorden.

Maar nu weet ik nog niet waar jij het de hele tijd probeert uit te leggen en wij de andere kant op kijken.

de hele tijd probeert uit te leggen en wij de andere kant op kijken
emo.gif
Gewoon niet?

Bovenaan