Superjay (
link):
Het lijkt me ook een beetje raar als je mij nu bijv een waarschuwing of verband.
Ik vroeg alleen wat, ik verban je heus niet hoor hiervoor.
Superjay (
link):
Ik probeer jullie de hele tijd uit te leggen maar er word steeds naar de andere kant gekeken en dat is nou jammer.
Waar heb ik de andere kant op gekeken dan? Kun je aanwijzen waar jij tips hebt gegeven waar ik vervolgens niks mee gedaan heb of niet heb uitgelegd waarom ik er niks mee kon?
Superjay (
link):
Open een topic wat mensen vinden van de kwaliteit van de vps
dan kun je zien wat mensen er van vinden
We krijgen er nauwelijks tickets en vragen over, en dat is het ultieme bewijs dat mensen tevreden zijn.
Het automatisch aanmaken en installeren van VPSen is iets wat ons ook tijd scheelt, en daar hebben we ook zeker naar gekeken.
Het probleem is dat de VPSen van ons op dezelfde servers staan als de VPSen van de andere klanten van Liteserver (die voor ons de VPSen beheert). Als wij dus een andere installatiemethode willen, dan moet Liteserver zelf ook over.
Dat is één punt; en de andere is dat bij mijn weten het huidige virtualisatiesysteem niet overweg kan met automatische installaties, en vanwege de relatief kleine hoeveelheid bestellingen is het voor ons/mij onrendabel om een ander systeem aan te schaffen, en daarom blijft het voorlopig zo.
Waarom heb je niet gewoon gevraagd waarom we het nog niet automatisch doen?
Je begint nu in het wild wat te brullen in allerlei topics en te schreeuwen dat we het voorbeeld moeten nemen aan andere hosters, terwijl je niet eens weet waarom iets hier is zoals het is.
Ik had het je graag uitgelegd zoals ik altijd graag de dingen uitleg, jammer dat het zo moet.