[centraal] Ajaxbugs

Jesse

New member
Wanneer je een topic bekijkt (bijvoorbeeld offtopic), dan zie je alleen jezelf staan bij gebruikers die dit topic bekijkt. Terwijl er wel nieuwe berichten worden gepost met de Ajax functie.

(opgemerkt door @daiman).

Luukvdo

New member
Komt omdat hij het ook update als forumupdates2 aangeroepen wordt. Die alleen Lennard en ik zouden moeten hebben
emo.gif

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):
Komt omdat hij het ook update als forumupdates2 aangeroepen wordt. Die alleen Lennard en ik zouden moeten hebben
emo.gif

Wat akelig dat ik hem ook heb dan.
emo.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
Dernet ging ik een bericht posten (Dubbelpost beveiliging aan)
En toen update het bericht niet?
emo.gif

Na F5 wel
yummie.gif

Joeryy

Active member
Nielsie (link):
emo.gif

Na F5 wel
yummie.gif

Dan plaats je geen berichten meer
clown.gif

[COLOR= white]Dan heb je dat probleem niet meer![/COLOR]

Patricka

New member
Poedeltje (link):

Nielsie (link):
emo.gif

Na F5 wel
yummie.gif

Dan plaats je geen berichten meer
clown.gif

[COLOR= white]Dan heb je dat probleem niet meer![/COLOR]

Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar de post beveiliging is er omdat er vaak een dubbelpost is gekomen, nu voegt hij het samen. wil je nu een bump doen, vink je het uit en werkt de beveiliging niet meer, maar je kan dan gewoon berichten posten hoor.
emo.gif

Thomvh

Member
Nog een bug ontdekt ik kan geen topics meer maken hij zegt dat ik maximaal 3 topics per uur kan maken terwijl ik er maar 1 heb gemaakt afgelopen uur en nu het is het het volgende uur en exact de zelfde error

G

Guest

Guest
Heel vaak als ik een reactie post, dan staat er onder welk die melding van laatste reactie was door jou en blablabla.. Maar de reactie word niet ingeladen, na F5 wel maar hij komt er niet met AJAX te staan.

Antonn

New member
Xjessex (link):
Heel vaak als ik een reactie post, dan staat er onder welk die melding van laatste reactie was door jou en blablabla.. Maar de reactie word niet ingeladen, na F5 wel maar hij komt er niet met AJAX te staan.

Inderdaad, heb ik ook vaak last van

G

Guest

Guest
Kingunit (link):
Dat komt het waarschijnlijk om dat je browser tab inactief is. Duurt even 10 seconden o.i.d.

Daar ligt het niet aan, want hij post toch, lijkt me sterk dat je dan 10 seconden moet wachten voordat je je post ziet ;-)

Antonn

New member
Kingunit (link):
Dat komt het waarschijnlijk om dat je browser tab inactief is. Duurt even 10 seconden o.i.d.

Neehoor. Hij zet wss dan in js var dat da bericht al is ingeladen en doet het na de 10 seconden (of minder) dan dus ook niet meer. En hij heeft wss de ifjes apart staan van het zetten of het al ingeladen is of niet en het inladen zelf ofz...

toevoeging op 16 april 2012, 19:34:09:
Weer
sadley.gif

Antonn

New member
En in startpost staat dat reporten nog niet met ajax is, wel dus. De rest us wss ook al af
emo.gif

toevoeging op 22 april 2012, 22:28:28:
En watchlist staat er ook altijd bij, de icoon. Bij nieuwe berichten toch. Jullie weten wel wat ik bedoel.

Lennard

Active member
Dylanh (link):
Ik dacht dat dit opgelost was?

Afbeelding

Afbeelding

Was gewoon op dezelfde pagina.
Dan was hij offline, kwam ie online en plaatste hij een post.
De online-status wordt niet van iedereen geüpdate elke keer als er een post bij komt, al zou het updaten van de poster nog wel kunnen zonder extra belasting.

G

Guest

Guest
Hoeft alleen online status? Niet de hele post?
Verder is het vrij onbelangrijk

Lennard

Active member
Xjessex (link):
Hoeft alleen online status? Niet de hele post?
Verder is het vrij onbelangrijk
Ja dat bedoelde ik ook.
smile.gif

Alleen is elke X seconden checken of er toevallig iemand online/offline is gekomen/gegaan nogal zinloos, dus dan zou het met de huidige nieuwepost-check mee moeten, dus dat kan opzich wel.

Maar ook dan is het niet de moeite waard om telkens te checken of iemand zn onlinestatus gewijzigd moet worden, dus dan zou je dat enkel bij het binnenkomen van een nieuwe post kunnen doen, dan kost het geen extra query e.d.

Bovenaan