[centraal] Ajaxbugs

Lennard

Active member
Jeps, we zijn achter de schermen met heel veel dingen bezig, maar de komende tijd zie je er nog niks van. t Lijkt dus misschien alsof er niks gebeurt maar alle bugs komen aan de beurt.

Yorrick

Active member
De veilig update niet, weet niet of dit al gemeld is
Met AJAX update hij de pagina nummers niet dus hij laat de berichten in de zelfde pagina staan als de volgende pagina eigenlijk moest komen:
Hier een screen:

79028713.png

----------------------
Hier de volgende screen:
----------------------
73157169.png

Lennard

Active member
Ja maar das geen bug, nu kun je gewoon doorlezen en hoef je niet telkens op een volgende pagina te klikken.

Sjoerd

Active member
Als ik een bericht plaats, en dan editten wil, gaat hij weg als er een nieuw bericht komt voordat ik op aanpassen gedrukt heb
sadley.gif

Willem

Active member
In de prijsvragen & contests subforum komt er Prijsvragen & contests te staan als er een topic uit dat subforum is geladen.

V

Verwijderd lid 399

Guest
WTF

Ik post een bericht in offtopic topic
En dan wordt ik naar het topic wat ik daarvoor bekeek gestuurd
schater.gif

Sjoerd

Active member
Als je een bericht plaatst wordt je als je nog niet op de laatste pagina was doorgestuurd naar de laatste pagina. Maar als je nu een bericht plaatst en iemand net iets later dan mij, word ik naar de laatste pagina gestuurd, en staat mijn bericht soms nog op de een na laatste pagina
sadley.gif

Lennard

Active member
Ja, hij moet gewoon niet doorsturen als je al op de laatste pagina komt, dan moet je bericht gewoon onderaan komen.

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Ja, hij moet gewoon niet doorsturen als je al op de laatste pagina komt, dan moet je bericht gewoon onderaan komen.
Maar waarom heb je dan gemaakt dat hij je probeert door te sturen naar je bericht..

Lennard

Active member
Omdat als je op pagina 10 van 20 zit en je reageert ergens op, je je eigen post niet ziet.
Of ik maak dan gewoon een dingetje met "je post is verzonden, klik hier om naar de laatste pagina te gaan"; die dan verdwijnt na 5 sec ofzo.

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Omdat als je op pagina 10 van 20 zit en je reageert ergens op, je je eigen post niet ziet.
Of ik maak dan gewoon een dingetje met "je post is verzonden, klik hier om naar de laatste pagina te gaan"; die dan verdwijnt na 5 sec ofzo.

Dat vind ik wel beter. Want als ik nog 9 paginas voor het eind van het gespam in offtopic ergens een reactie op plaats, moet ik alvast de volgende pagina in een nieuw tabblad laden om niet kwijt te raken waar ik gebleven was..

Lennard

Active member
Jep das waar. Vroeger kon je dan nog de quote in een nieuw tabblad laden omdat hij naar reageer?quote=xxxxx ofzo ging, maar nu dat met JS gaat kan dat ook niet meer.

Bovenaan