Rogier (
link):
Ik vind het wel erg raar dat jullie WEEr de downtime hebben geupdate en op 100% hebben gezet. De Vps server 1 stond eerst op 96%, de webserver 2 stond eerst ook op zoiets. Als deze down time voorbij is, staat hij dan ook weer op 100%?
Volgens de offline-meter was server 2 sinds gisteravond 23:30 offline, maar zoals je ook in dit topic kunt lezen was de server toen gewoon bereikbaar, dus ik heb inderdaad die offline-metingen eruit gehaald omdat ze niet klopten en een onjuist beeld gaven.
De downtime van s3 staat er nog gewoon in hoor.
Nickjexx (
link):
Nou dan host je niet op one2xs
Anti ddos loopt in de 1000e euros.
http://www.pc-en-internet.infonu.nl/diversen/58663-wat-is-een-ddos-aanval.html
Ik citeer:
Quote:
Is er wat tegen te doen?
Er is zeker wat tegen te doen. Een server raakt alleen overbelast als het minder capaciteit heeft dan de aanvallende computers. Hoe meer servers, hoe meer capaciteit. Tegenwoordig zijn er ook geavanceerde fysieke firewalls beschikbaar, die de gevolgen van een DDoS aanval sterk doen verminderen.
Dit alles kost natuurlijk wel heel veel geld en is daarom niet aantrekkelijk voor consumenten.
Als het 1000 euro kostte hadden we het als het aan mij ligt meteen gedaan, maar echt goede beveiligingen zijn iets duurder.
Basaapjes (
link):
Ik verwacht ook dat one2xs goeie resulaten leveren wat ook zo is, maar dat niet elke keer de servers eruit vliegen omdat er geen Anti Doss opzit. Daarvoor heb ik niet op One2xs gehost.
Zo vaak liggen ze er ook weer niet uit... bij andere hosters merk je het niet als je er zelf geen last van hebt omdat die doorgaans niet zon sterke community hebben. Hier lees je elk foutje en elke downtime op het forum, dus ook als je er zelf totaal geen last van hebt gehad of als het over een andere server ging.
Heroeswar (
link):
Nou anti ddos kan je ook zelf maken heb ik ook egwoonaangevraagt voror mij website... LOL heel simple stel Proxy in op de ips
LIKE One-IP en dan zijn je ddoses gelijk weg
Zo simpel werkt het -helaas- niet.
Heroeswar (
link):
Uhh even een vraagje krijgt webserver 2 ook 0.25 punten want de webserver van mij is er ook uit?
We willen eerst de problemen opgelost hebben, daarna gaan we over comepensaties nadenken.