DDoS naar webserver 3

Heroeswar

New member
Nou anti ddos kan je ook zelf maken heb ik ook egwoonaangevraagt voror mij website... LOL heel simple stel Proxy in op de ips
wink.gif
LIKE One-IP en dan zijn je ddoses gelijk weg
smile.gif

G

Guest

Guest
Heroeswar (link):
Nou anti ddos kan je ook zelf maken heb ik ook egwoonaangevraagt voror mij website... LOL heel simple stel Proxy in op de ips
wink.gif
smile.gif

ja en dat is voor one2xs heel gunstig? Nee.

Marvinn

Active member
Een anti ddos voor een computer is anders dan voor een webserver.....

Een grote ddos krijg jij niet via JOU ip.

Maar een website server krijgt wel een grote ddos.

Sjoerd

Active member
Rogier (link):
Ik vind het wel erg raar dat jullie WEEr de downtime hebben geupdate en op 100% hebben gezet. De Vps server 1 stond eerst op 96%, de webserver 2 stond eerst ook op zoiets. Als deze down time voorbij is, staat hij dan ook weer op 100%?

Als je je muis over de procenten houdt, zie je dat het over de laatste 4 weken gaat. Over het totaal vanaf 4 februari zie je daar ook.

Jesse

New member
Max (link):
Misschien kunnen we allemaal wat geld inzamelen en daarna geven aan One2xs zodat ze anti-ddos oid kunnen kopen?
smile.gif

Dat is natuurlijk onbegonnen werk, ik verwacht niet dat je zomaar even 10.000 euro ophaalt.

Wel jammer dat de servers van One2xs weer down zijn, dit gebeurd natuurlijk bij andere hosters ook wel. Maar bij One2xs gebeurd het de laatste tijd wel erg vaak.

Luukvdo

New member
Rogier (link):
Ik vind het wel erg raar dat jullie WEEr de downtime hebben geupdate en op 100% hebben gezet. De Vps server 1 stond eerst op 96%, de webserver 2 stond eerst ook op zoiets. Als deze down time voorbij is, staat hij dan ook weer op 100%?

Sjoerd (link):

Rogier (link):

Als je je muis over de procenten houdt, zie je dat het over de laatste 4 weken gaat. Over het totaal vanaf 4 februari zie je daar ook.

Dat dus, beetje jammer dat mensen niet verder kijken

Jesse (link):
Wel jammer dat de servers van One2xs weer down zijn, dit gebeurd natuurlijk bij andere hosters ook wel. Maar bij One2xs gebeurd het de laatste tijd wel erg vaak.

We hebben nou eenmaal over het algemeen jongere klanten en hun vijanden, no effence, gaan nou eenmaal sneller over tot zulke acties.

Lennard

Active member
Rogier (link):
Volgens de offline-meter was server 2 sinds gisteravond 23:30 offline, maar zoals je ook in dit topic kunt lezen was de server toen gewoon bereikbaar, dus ik heb inderdaad die offline-metingen eruit gehaald omdat ze niet klopten en een onjuist beeld gaven.
De downtime van s3 staat er nog gewoon in hoor.

Nickjexx (link):
Nou dan host je niet op one2xs
thumbsup.gif

Anti ddos loopt in de 1000e euros.
emo.gif

http://www.pc-en-internet.infonu.nl/diversen/58663-wat-is-een-ddos-aanval.html

Ik citeer:
Quote:
Is er wat tegen te doen?
Er is zeker wat tegen te doen. Een server raakt alleen overbelast als het minder capaciteit heeft dan de aanvallende computers. Hoe meer servers, hoe meer capaciteit. Tegenwoordig zijn er ook geavanceerde fysieke firewalls beschikbaar, die de gevolgen van een DDoS aanval sterk doen verminderen. Dit alles kost natuurlijk wel heel veel geld en is daarom niet aantrekkelijk voor consumenten.

Als het 1000 euro kostte hadden we het als het aan mij ligt meteen gedaan, maar echt goede beveiligingen zijn iets duurder.

Basaapjes (link):
Ik verwacht ook dat one2xs goeie resulaten leveren wat ook zo is, maar dat niet elke keer de servers eruit vliegen omdat er geen Anti Doss opzit. Daarvoor heb ik niet op One2xs gehost.
Zo vaak liggen ze er ook weer niet uit... bij andere hosters merk je het niet als je er zelf geen last van hebt omdat die doorgaans niet zon sterke community hebben. Hier lees je elk foutje en elke downtime op het forum, dus ook als je er zelf totaal geen last van hebt gehad of als het over een andere server ging.

Heroeswar (link):
wink.gif
smile.gif

Zo simpel werkt het -helaas- niet.

Heroeswar (link):
Uhh even een vraagje krijgt webserver 2 ook 0.25 punten want de webserver van mij is er ook uit?
We willen eerst de problemen opgelost hebben, daarna gaan we over comepensaties nadenken.

Mitchh

New member
Ik begrijp het wel dat de servers offline worden gehaald wegens DDOS attacks, maar zo schieten alle leden met een host en/of domein er niks mee op.

Christum

Member
@ lennard, volgens mij had nickjexx
( Nickjexx (link): Nou dan host je niet op one2xs

Anti ddos loopt in de 1000e euros.)

Volgens mij betekent dit in mijn ogen meer dan 1000 euro, aangezien er 1000e euros staat
yummie.gif

Overigens hoop ik dat ik vanaf morgen weer op me site kan anders verveel ik me kapot
cry.gif

Sebastiaanh

New member
Goededag (link):
Zoals ik al zei. Enig idee wie er Ddost? En hoeveel verbindingen zijn er? Een botnet? Of booter?

Zal k*t zijn als het een botnet is, straks worden onschuldige mensen aangesproken.
nooo.gif

Christum

Member
nou wat ik heb gehoord zitten er zo 20 mil zombie computers achter die continu op de server gericht zijn, ze worden 1x in de zoveel tijd gereboot en gaan daarna weer door met de ddos
confused.gif

Er is hopelijk toch wel voor morgen een oplossing aangezien ik dit weekend een onderhoud wil uitvoeren aan me site, wat denk ik toch niet door gaat...
cry.gif

Habbostrand

New member
Maare die router of modem van ddosser moet door al doorgebrand zijn? Want als je met een autoclicker veel requests verstuurd dan brand op een gegeven moment het printplaatje door.. Met een ddoss toch ook? Of nie?

Sebastiaanh

New member
Habbostrand (link):
Maare die router of modem van ddosser moet door al doorgebrand zijn? Want als je met een autoclicker veel requests verstuurd dan brand op een gegeven moment het printplaatje door.. Met een ddoss toch ook? Of nie?

Een autoclicker heeft hier niks mee te maken..

Wouterp

New member
Lasertools (link):
nou wat ik heb gehoord zitten er zo 20 mil zombie computers achter die continu op de server gericht zijn, ze worden 1x in de zoveel tijd gereboot en gaan daarna weer door met de ddos
confused.gif

Er is hopelijk toch wel voor morgen een oplossing aangezien ik dit weekend een onderhoud wil uitvoeren aan me site, wat denk ik toch niet door gaat...
cry.gif

bestaat niet en praat niet over dingen waarover je niks weet.

Christum

Member
nou ik heb een gast op msn die had op 20-06-2011 gezegt dat die servers van one2xs ging down leggen ik zelf geloofde het eerlijk gezegt niet en hij zij dat die dat met zo 20 mil zombie computers ging doen.
Overigens weet ik weet dus ook niet of het WAAR IS en dat heb ik dus ook niet gezet in mijn vorige bericht na mijn idee.......

Wouterp

New member
Lasertools (link):
nou ik heb een gast op msn die had op 20-06-2011 gezegt dat die servers van one2xs ging down leggen ik zelf geloofde het eerlijk gezegt niet en hij zij dat die dat met zo 20 mil zombie computers ging doen.
Overigens weet ik weet dus ook niet of het WAAR IS en dat heb ik dus ook niet gezet in mijn vorige bericht na mijn idee.......

En daar maak je geen melding van? En 20 miljoen dat is elke pc van nederland + nog meer

Bovenaan