DDoS naar webserver 3

Alexnder

Active member
Freestyle (link):

Alexnder (link):
@digital
Volgens mij zullen de mensen niet echt blij worden als ze zien dat jij hun ip deelt?
mischien evven IPs met *** vervangen?

Die mensen hebben een Ddos gedaan. Die ips mogen best getoond worden vind ik hoor
yummie.gif

Hij zegt:

Ik heb op mijn webserver een systeem. Als ik ddos attacks heb krijg ik dit in ddos.txt als volgende vermeld :

Op zijn webserver en volgens mij worden de servers van one2xs geddosd?

Soufian

New member
Dat is ook één van de redenen dat ik geen één website van me bij One2xs host maar gewoon bij een grote webhoster...

Mja, het is niet echt slim om hierover een topic aan te maken he?
De gene die jouw servers nu DDOST, voelt zich echt vereerd.

Want ik heb zelf ook zovaak servers en en websites van mensen platgelegd, doormiddel van een DDoS aanval, of gewoon het kraken van een systeem.
Vervolgens zetten die eigenaren nieuws op hun website, waardoor ik me weer vereerd voel en meer zin krijg om het elke dag plat te leggen..

Hotelhorba

New member
Neem dan een anti ddos op de server -.-?

Gebruik gewoon peersblock -.- kan je de ddser zijn ip zien en dan bloken zo klaar?

Xrayz

New member
Hotelhorba (link):
Gebruik gewoon peersblock -.- kan je de ddser zijn ip zien en dan bloken zo klaar?

Als het zo simpel was deden ze dat wel..

Georg

New member
Hotelhorba (link):

niet doen alsof je slim bent als dat zou werken hadden ze het allang gedaan -.-.-.-

G

Guest

Guest
Soufian (link):
Dat is ook één van de redenen dat ik geen één website van me bij One2xs host maar gewoon bij een grote webhoster...

Mja, het is niet echt slim om hierover een topic aan te maken he?
De gene die jouw servers nu DDOST, voelt zich echt vereerd.

Want ik heb zelf ook zovaak servers en en websites van mensen platgelegd, doormiddel van een DDoS aanval, of gewoon het kraken van een systeem.
Vervolgens zetten die eigenaren nieuws op hun website, waardoor ik me weer vereerd voel en meer zin krijg om het elke dag plat te leggen..

Dan ben jij ook zn zielig persoon die websites neerlegt. Get A Life
thumbsup.gif

Hotelhorba (link):

Niet dubbelposten?
emo.gif

Alexnder (link):
Lennard mischien moet je je hoster Hier evven laten kijken

Ey dat lijkt me best wel handig
redface.gif

Lennard

Active member
Alexnder (link):
Lennard mischien moet je je hoster Hier evven laten kijken

Ouassimm (link):
no offense, maar er is alltijd wel iets met de servers van one2xs.
Volgens mij is het het eens tijd om naar de kwaliteit van jullie servers te kijken

Digital (link):
Ik heb op mijn webserver een systeem. Als ik ddos attacks heb krijg ik dit in ddos.txt als volgende vermeld

Soufian (link):

Hotelhorba (link):
Neem dan een anti ddos op de server -.-?

Hotelhorba (link):

Retry (link):
Jullie host is redelijk debiel...
Er is overal (gratis hardware/software) DDOS protection te vinden... ik gebruik op mijn mini-server (niet one2xs) dit http://www.zdziarski.com/blog/?page_id=442

De andere shit van de posters is hardwarematig... dat is beter maar dit is veel simpeler
Thanks dat jullie even het hele topic hebben gelezen en niet meteen op de reageer-button hebben geklikt!
thumbsup.gif

Het is echt niet zo dat de hoster niet weet wat hij doet of dat we de goedkoopste hosting van de wereld hebben ofzo. De kwaliteit is perfect alleen hebben we een lastigere doelgroep wat dit betreft. Vrijwel alle downtimes die we hebben komen door dit soort dingen, en een mens met een beetje verstand weet dat we daar totaal niets aan kunnen doen. Opmerkingen als "laat eens naar de kwaliteit van de servers kijken", "neem gewoon antid-ddos -.-" of "jullie host is debiel" mag je dus achterwege laten, hoe vervelend alles ook is.

PHP scriptjes om een DDoS te weren helpt voor geen meter want een DDoS zorgt er juist voor dat je VERBINDING dichtslibt, en bovendien worden de meeste DDoSen naar het IP adres gestuurd waardoor je PHP scriptje niet eens wordt uitgevoerd.
Aan de IPs hebben we ook niks want die hebben we toch al en dat zijn gewoon IP adressen uit Duitsland, Mexico, Rusland, etc.

Software-dingen helpen dus ook niet want het gaat om de VERBINDING die dichtslibt; als een programmatje wordt uitgevoerd dan is de DDoS dus al bij de server aangekomen en maakt het geen lor meer uit wat er met die data gebeurt. Je MOET een hardware-iets hebben om je verbinding schoon te houden, software werkt misschien op je thuispc waar je 3 bezoekers per dag hebt, maar niet voor een groep van een aantal servers.

Luukvdo

New member
Hoe staat het er momenteel voor? Ik schijn nogal wat ongelezen mails van mensen uit mijn klas te hebben en die zou ik toch vandaag nog willen lezen

Luukvdo

New member
Mijn mail begint nu langzaam binnen te rollen. Wel op willekeurige volgorde maar dat zoek ik zelf wel uit
emo.gif

Marvinn

Active member
Waarom laten jullie die ddos niet even gaan? Als alles down is kijk dan of die persoon het leuk vond en dan stopt hij misschien? Nu draaien jullie verlies als elke avond de server uit moet.

Laat gewoon die ddos gaan.
yummie.gif

//Nu weet ik dat alles dat offline gaat als server 2/3 steeds offline moeten daar draai je ook verlies mee.

Misschien dat het helemaal niet zo erge ddos is ?

En dan heeft mij misschien zn zin of iets?

Lennard

Active member
Maar de server 2 of 3 dagen uitlaten zijn jullie weer niet zo blij mee, en dan wacht de ddosser gewoon totdat de server weer aan is en gaat ie dan weer verder.

Marvinn

Active member
Ja dus krijg je een loop =>server uit=>server aan=>ddos=>server uit=>server aan=>ddos=>Machteloos.

Laserhotel

New member
@nickjexx lijkt me wel ja

@all
laat me raden. servers staan nu aan. terwijl ik op school zit waar geen ftp toegang mogelijk is. en dan kom ik thuis bam servers uit....
nooo.gif

Laserhotel

New member
alleen gisteren is zacht uitgedrukt aangezien het al begon op/om 21-6-2011

overigens heb ik al mijn veiling op de website moeten verplaatsen naar volgende week...

Laserhotel

New member
achja, je kunt er niks aandoen. hoogstes proberen de ddoser te vinden.
jammer dat je dat niet weet, en in nederland niemand mag slaan
xd.png

valt weer onder mishandling -,-. hij mishandelt onze websites en de webservers van one2xs. en dat mag dan weer wel
confused.gif

Nederlandse wetten zijn krom
xd.png

Lennard

Active member
Laserhotel (link):
alleen gisteren is zacht uitgedrukt aangezien het al begon op/om 21-6-2011

overigens heb ik al mijn veiling op de website moeten verplaatsen naar volgende week...
Gister is hij van s ochtends tot iets voor 16:00 aangeweest, toen was er geen overlast.

Nickjexx (link):
Ja dus krijg je een loop =>server uit=>server aan=>ddos=>server uit=>server aan=>ddos=>Machteloos.
Anders krijg je server 2 dagen uit => server aan => ddos, en daar schiet je ook niks mee op.

Laserhotel (link):
hij mishandelt onze websites en de webservers van one2xs. en dat mag dan weer wel
confused.gif

Nee, dat mag niet, maar je kunt de dader niet vinden.
Er staat gewoon gevangenisstraf op. Een account aanmaken terwijl je verbannen bent staat zelfs gevangenisstraf op.
emo.gif

Bovenaan