Alexnder (
link):
Lennard mischien moet je je hoster
Hier evven laten kijken
Ouassimm (
link):
no offense, maar er is alltijd wel iets met de servers van one2xs.
Volgens mij is het het eens tijd om naar de kwaliteit van jullie servers te kijken
Digital (
link):
Ik heb op mijn webserver een systeem. Als ik ddos attacks heb krijg ik dit in ddos.txt als volgende vermeld
Soufian (
link):
Dat is ook één van de redenen dat ik geen één website van me bij One2xs host maar gewoon bij een grote webhoster...
Hotelhorba (
link):
Neem dan een anti ddos op de server -.-?
Hotelhorba (
link):
Gebruik gewoon peersblock -.- kan je de ddser zijn ip zien en dan bloken zo klaar?
Retry (
link):
Jullie host is redelijk debiel...
Er is overal (gratis hardware/software) DDOS protection te vinden... ik gebruik op mijn mini-server (niet one2xs) dit
http://www.zdziarski.com/blog/?page_id=442
De andere shit van de posters is hardwarematig... dat is beter maar dit is veel simpeler
Thanks dat jullie even het hele topic hebben gelezen en niet meteen op de reageer-button hebben geklikt!
Het is echt niet zo dat de hoster niet weet wat hij doet of dat we de goedkoopste hosting van de wereld hebben ofzo. De kwaliteit is perfect alleen hebben we een lastigere doelgroep wat dit betreft. Vrijwel alle downtimes die we hebben komen door dit soort dingen, en een mens met een beetje verstand weet dat we daar totaal niets aan kunnen doen. Opmerkingen als "laat eens naar de kwaliteit van de servers kijken", "neem gewoon antid-ddos -.-" of "jullie host is debiel" mag je dus achterwege laten, hoe vervelend alles ook is.
PHP scriptjes om een DDoS te weren helpt voor geen meter want een DDoS zorgt er juist voor dat je VERBINDING dichtslibt, en bovendien worden de meeste DDoSen naar het IP adres gestuurd waardoor je PHP scriptje niet eens wordt uitgevoerd.
Aan de IPs hebben we ook niks want die hebben we toch al en dat zijn gewoon IP adressen uit Duitsland, Mexico, Rusland, etc.
Software-dingen helpen dus ook niet want het gaat om de VERBINDING die dichtslibt; als een programmatje wordt uitgevoerd dan is de DDoS dus al bij de server aangekomen en maakt het geen lor meer uit wat er met die data gebeurt. Je MOET een hardware-iets hebben om je verbinding schoon te houden, software werkt misschien op je thuispc waar je 3 bezoekers per dag hebt, maar niet voor een groep van een aantal servers.