Hoe beste domein en host bestellen?

Vpsje

New member
Lasertools (link):

Vpsje (link):

Lasertools (link):
okee dan weet ik genoeg ik wil heb wel kopen dan kan ik in ieder geval beginnen aan versie 4 van me site ik heb er namelijk al een stukje aan begonnen alleen het werkt niet echt zonder een goede site.

PS: hoe werkt het met het wachtwoord?
en database enz
yummie.gif
ik wil natuurlijk eerst alles 100% zeker weten (ik ben op dit gebied een pietje precies)

Als ik host verhuis naar jou account, krijg je alle informatie in je mailbox. Over naar directadmin gaan en daar met je wachtwoord inloggen, en dan database aanmaken. En dan naar Phpmyadmin etc.

Okee dat is wel erg handig,
wat mij betreft hebben wij wel een deal ondanks dat ik het gelijk zou willen maarja dit is wel een mooi aanbod
smile.gif

Hoe gaan wij het regelen?

Ik maak ruilbank aan, check zo je berichten ok?

Edit, ik ga eerst even alles van mijn host afhalen.

Christum

Member
Vpsje (link):

Lasertools (link):

Vpsje (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Lasertools (link):
okee dan weet ik genoeg ik wil heb wel kopen dan kan ik in ieder geval beginnen aan versie 4 van me site ik heb er namelijk al een stukje aan begonnen alleen het werkt niet echt zonder een goede site.

PS: hoe werkt het met het wachtwoord?
en database enz
yummie.gif
ik wil natuurlijk eerst alles 100% zeker weten (ik ben op dit gebied een pietje precies)

Als ik host verhuis naar jou account, krijg je alle informatie in je mailbox. Over naar directadmin gaan en daar met je wachtwoord inloggen, en dan database aanmaken. En dan naar Phpmyadmin etc.

Okee dat is wel erg handig,
wat mij betreft hebben wij wel een deal ondanks dat ik het gelijk zou willen maarja dit is wel een mooi aanbod
smile.gif

Hoe gaan wij het regelen?

Ik maak ruilbank aan, check zo je berichten ok?

Edit, ik ga eerst even alles van mijn host afhalen.

Is goed, wel zo handig idd om je eigen dingen er af te halen
yummie.gif

ik hou me inbox ook in de gaten
smile.gif

Vpsje

New member
Lijkt me strak plan. Ik heb je via ruilbank gestuurd je hoeft maar te accepteren en je hebt je host binnen.
biggrin.gif

Christum

Member
ik heb hem binnen ik ga er aan beginnen thnx man nu kan ik verder en jij heb 3 puntjes bij
smile.gif
ik 3 puntjes minder xD maarja uit eindelijk moest ik ze toch uitgeven
smile.gif

Christum

Member
ja succesvol niet helemaal heb nog geen mail gekregen met de gegevens enz enz
confused.gif
of duurt dat even?

EDIT: ik heb al een mailtje gekregen het e-mail was nog niet juist
yummie.gif

Vpsje

New member
Oh oke. dat was ik dus vergeten sorry! En je hebt standaard wachtwoord erop zitten had ik gedaan. Die kun je dus nog even aanpassen!
thumbsup.gif

Christum

Member
ik heb alles wat wachtwoord gebied aangepast dus als het goed is kan jij er niet meer in
yummie.gif

EDIT: deze topic kan gesloten worden
smile.gif

Bovenaan