Vpsje
New member
Lasertools (link):
Vpsje (link):
Lasertools (link):
okee dan weet ik genoeg ik wil heb wel kopen dan kan ik in ieder geval beginnen aan versie 4 van me site ik heb er namelijk al een stukje aan begonnen alleen het werkt niet echt zonder een goede site.
PS: hoe werkt het met het wachtwoord?
en database enz
ik wil natuurlijk eerst alles 100% zeker weten (ik ben op dit gebied een pietje precies)
Als ik host verhuis naar jou account, krijg je alle informatie in je mailbox. Over naar directadmin gaan en daar met je wachtwoord inloggen, en dan database aanmaken. En dan naar Phpmyadmin etc.
Okee dat is wel erg handig,
wat mij betreft hebben wij wel een deal ondanks dat ik het gelijk zou willen maarja dit is wel een mooi aanbod
Hoe gaan wij het regelen?
Ik maak ruilbank aan, check zo je berichten ok?
Edit, ik ga eerst even alles van mijn host afhalen.
Vpsje (link):
Lasertools (link):
okee dan weet ik genoeg ik wil heb wel kopen dan kan ik in ieder geval beginnen aan versie 4 van me site ik heb er namelijk al een stukje aan begonnen alleen het werkt niet echt zonder een goede site.
PS: hoe werkt het met het wachtwoord?
en database enz

Als ik host verhuis naar jou account, krijg je alle informatie in je mailbox. Over naar directadmin gaan en daar met je wachtwoord inloggen, en dan database aanmaken. En dan naar Phpmyadmin etc.
Okee dat is wel erg handig,
wat mij betreft hebben wij wel een deal ondanks dat ik het gelijk zou willen maarja dit is wel een mooi aanbod

Hoe gaan wij het regelen?
Ik maak ruilbank aan, check zo je berichten ok?
Edit, ik ga eerst even alles van mijn host afhalen.