Lennard (
link):
Nicknl (
link):
Het is volgens mij niet zoveel werk om te maken, paar ifjes hier en daar en klaar.
Ik denk dat het één grote spamrun gaat worden; we kunnen het natuurlijk proberen, maar om er nou een heel systeem voor te bouwen en dat over een week weer te gaan slopen daar voel ik weinig voor.
Maargoed, ik zal het overleggen met de rest van het team en kijken of we er wat mee doen.
Antonn (
link):
Maar ik bedoel; dan heb je geen last meer van 10jarigen en zijn het enkel de "ouderen van One2xs" onder elkaar. En snachts is er ook een andere sfeer.
Maar dan kun je ook gewoon on het offtopic-topic doorposten, daar heb je ook alleen de oudere leden s nachts, en daar kun je ook een leuke sfeer bouwen, dat hoeft niet per definitie in een apart topic.
Het enige verschil met dit nachttopic is dat de overdag-mensen het niet kunnen nalezen.
Marjolein (
link):
het idee van aan nachttopic vind ik onzin. Maak dan gewoon een "after party topic" waarin je dus je belevenissen verteld van het stappen maar deze hoeft dus niet verborgen te worden overdag vind ik. Gewone luitjes (zoals ik
) liggen s nachts gewoon in hun mandje en willen misschien wel de verhalen lezen en misschien ergens op reageren. Stel in de startpost gewoon de regels duidelijk dat het geen offtopic is en dat spammen bestraft wordt en klaar
Het leuke is juist dat hun niet kunnen meelezen.
Wie wilt meelezen moet in de nacht online zijn.
Maar goed, fijn dat je het gaat overleggen met het team
(Ik dacht dat het niet veel werk was
)
Post jij hier als je het antwoord hebt, en wanneer kunnen we die verwachten