Kingunit (
link):
Marjolein (
link):
het idee van aan nachttopic vind ik onzin. Maak dan gewoon een "after party topic" waarin je dus je belevenissen verteld van het stappen maar deze hoeft dus niet verborgen te worden overdag vind ik. Gewone luitjes (zoals ik
) liggen s nachts gewoon in hun mandje en willen misschien wel de verhalen lezen en misschien ergens op reageren. Stel in de startpost gewoon de regels duidelijk dat het geen offtopic is en dat spammen bestraft wordt en klaar
We willen het juist verbergen voor mensen die al in het mandje liggen te slapen.
Ja en ik zei dat ik dan bv een ochtendtopic wil voor de mensen die s nachts wel hebben liggen slapen die dan weer verborgen wordt voor de nachtbrakers... wat ik hiermee wil zeggen is dat je het niet kan maken om mensen uit te sluiten om mee te lezen die om wat voor reden dan ook s nachts niet online kunnen komen.
En wat freestyle zegt, er zijn er idd te weinig online voor een nachttopic en als ze er een paar online zijn zijn ze vaak maar heel even online (in het weekend) omdat er toch geen zinnig woord meer uit kom vanwege de drank of whatever...