idee wachttijd vpsen

Freestyle

New member
als je de prijs van de vpsen iets hoger maakt kopen waarschijnlijk iets minder mensen vpsen en is de wachttijd kleiner.

ook kan je zo betere service geven over de vpsen

Timkb

New member
Nee dat gaat niet werken mensen sparen dan toch wel door, beter dat er een manier is dat ze duidelijk word gemaakt WAT een VPS is en dat het NIET geschikt is voor windows XP

Rik

Eindbaas
Forumleiding
De prijs is al eens verhoogd en dit had weinig tot geen effect. Buiten dat kopen de meeste mensen gewoon hun VPS als het waren, in plaats van ervoor te sparen.

Lennard

Active member
Als we 10 cent meer winst er op maken kunnen we niet ineens veel betere support geven. Maar volgens mij is die support al prima in orde.

Prijs verhogen ben ik niet zon voorstander van, en de mensen die wel een VPS hebben denk ik ook niet.
yummie.gif
Dan huren we er liever een server bij.

Ninooo

New member
Rik (link):
De prijs is al eens verhoogd en dit had weinig tot geen effect. Buiten dat kopen de meeste mensen gewoon hun VPS als het waren, in plaats van ervoor te sparen.

Hoeveel koste de goedkoopste vps eerst dan ?
yummie.gif

Freestyle

New member
iemand meot de eerste zijn, en daar bij als de wachtrij korter word heb je meer blije klanten
wink.gif
.
en na een paar weken zijn de meeste de stijging alweer vergete
wink.gif

Luukvdo

New member
Lennard (link):
Het is trouwens wel voor het eerst dat iemand hier om een prijsverhoging vraagt.
emo.gif

Is dat toevallig iemand die geen VPS heeft?
emo.gif

Tgrm

New member
Luukvdo (link):

Lennard (link):
Het is trouwens wel voor het eerst dat iemand hier om een prijsverhoging vraagt.
emo.gif

Is dat toevallig iemand die geen VPS heeft?
emo.gif

die wilt gewoon snel een VPS en heeft er meer voor over xD

Rubdos

New member
Timmie (link):
Nee dat gaat niet werken mensen sparen dan toch wel door, beter dat er een manier is dat ze duidelijk word gemaakt WAT een VPS is en dat het NIET geschikt is voor windows XP

Mmm, zeker dat je er geen XP op kan zetten? Ik heb ooit legale software gehad om op afstand een xp te kunnen besturen (geen RDC!) (XP home 32)...
Ik kan gerust een XAMPPje op een XP zetten
wink.gif

Maargoed, ik zou toch gewoon een Ubuntu/CentOS kopen xD

Mja, vrij offtopic
yummie.gif

Lennard

Active member
Freestyle (link):
meer blije klanten
wink.gif

Minder juist, want er worden er dan minder verkocht
smile.gif

We hebben ook al nagedacht over een dynamische prijs (je VPS is duur als er een lange wachtrij is en goedkoop als er plek over is), maar dat werkt gewoon allemaal niet goed.
De prijzen blijven voorlopig zo (onder voorbehoud), en als het na deze actie over een maand o.i.d. nog vol blijkt te zitten dan gaan we bedenken wat we dan gaan doen. Prijs ophogen omdat je te veel klanten hebt kan, maar vind ik niet zon strak idee.
biggrin.gif

Freestyle

New member
Lennard (link):

Freestyle (link):
meer blije klanten
wink.gif

Minder juist, want er worden er dan minder verkocht
smile.gif

We hebben ook al nagedacht over een dynamische prijs (je VPS is duur als er een lange wachtrij is en goedkoop als er plek over is), maar dat werkt gewoon allemaal niet goed.
De prijzen blijven voorlopig zo (onder voorbehoud), en als het na deze actie over een maand o.i.d. nog vol blijkt te zitten dan gaan we bedenken wat we dan gaan doen. Prijs ophogen omdat je te veel klanten hebt kan, maar vind ik niet zon strak idee.
biggrin.gif

Ja klopt, dan kunnen jullie denk ik beter overwegen om nieuwe server te kopen

@^: heb geen vps nodig hoor
wink.gif
help alleen, en mocht ik er een willen ken ik een goed koper/beter (naar mijn mening) adresje
wink.gif

Timkb

New member
Rubdos (link):

Timmie (link):

Mmm, zeker dat je er geen XP op kan zetten? Ik heb ooit legale software gehad om op afstand een xp te kunnen besturen (geen RDC!) (XP home 32)...
Ik kan gerust een XAMPPje op een XP zetten
wink.gif

Maargoed, ik zou toch gewoon een Ubuntu/CentOS kopen xD

Mja, vrij offtopic
yummie.gif

Tuurlijk kan er XP op, ik bedoel dat het een "server" is en dat er ook server OS ophoort want mensen die er XP op willen hebben hoogstwaarschijnlijk 0,0 maar dan ook 0,0 verstand en gaan domme dingen ermee doen waar een VPS niet voor is bedoelt, dus verbied je XP en laat je alleen server OSes toe dan zullen minder mensen een VPS kopen minder wachttijd + beter kwaliteit

Freestyle

New member
ben ik het niet mee eens,
stel iemand wilt iets verantwoord gaan doen en heeft daar voor xp nodig.
dan kand at niet!

Timkb

New member
XP heb je nergens voor nodig, Server 2003 van microsoft is naargenoeg hetzelfde maar wel 10000x beter voor servers dan XP en met benodigde veiligheid.

- Het gebruikt minder proccessor kracht
- Minder RAM
- Beveiliging is 100x beter dan XP
- Het is geoptimaliseerd voor servers
- je kan zelf zonder aanvraag een restart doen want RDP gaat weer aan bij het inloggen van de OS
- het stopt de windows vista / 7 slimmerikken die er een of ander iets opzetten of zoals lennard al in een ander topic zijn dat ze denken dat ze er een game op kunnen laten draaien !
- Het werkt over het algemeen stukke beter, als een app crashed heb je in XP enzo eerst of je wilt opsturen of beindigen dat doet serve os niet die sluit het gelijk en als je dan een auto restarter aan hebt kan hij het geleik herstarten

Freestyle

New member
ja dat snap ik.

maar je hebt vast wel een programma of iets. die je online wilt runnen en alleen op windows beschikbaar is.

maar dat zou dan evt, ook via een ticket kunnen.

Caner

Held
Freestyle (link):
iemand meot de eerste zijn, en daar bij als de wachtrij korter word heb je meer blije klanten
wink.gif
.
en na een paar weken zijn de meeste de stijging alweer vergete
wink.gif

Ik ben het (voor t eerste keer) met Freestyle eens. Hoe duurder het word, hoe minder mensen eigenlijk een VPS willen terwijl dat niet nodig is of iets dergelijks, hoe meer blije klanten jullie hebben. Want er zijn al ongeveer 200 VPSen en elke uur van de dag is er wel iemand boos omdat ze geen snelle support krijgen. Ik ben het eens met deze idee
smile.gif

Gerritzwn

New member
Freestyle (link):
ja dat snap ik.

maar je hebt vast wel een programma of iets. die je online wilt runnen en alleen op windows beschikbaar is.

maar dat zou dan evt, ook via een ticket kunnen.

Het gaat er alleen niet om dat er een programma is die alleen onder Windows draait. Het merendeel draait onder het brakke Xampp dat zelfs niet bedoeld is om websites op te draaien in live omgevingen omdat het te eenvoudig is maar tevens veel te onveilig.

Ik snap wel waar de botnets uit bestaan, als iedereen nu een Windows XP servertje of VPS nemen en Xampp draaien krijg je genoeg ghosts die deel uitmaken van botnets.

Wat ik wel trouwens kwijt moet is het feit dat veel mensen een illegale Windows XP hebben draaien. Men kan mij niet wijs maken dat er gebruik gemaakt wordt van een retail-versie. De OEMs zijn gebonden aan computers en mogen dus nimmer worden uitgewisseld. Ook al is de computer kapot of verkocht (regels zijn regels). Tevens, eind dit jaar zal Microsoft de ondersteuning op XP beëindigen. Nog niet gesproken over het feit dat Antivirus ver te zoeken is op de VPSs en de firewall veelal uitgeschakeld staat.

Al met al... VPSs met Windows mogen duurder om bovenstaande te ontmoedigen als ook wachttijden te verkleinen.

Bovenaan