Freestyle (
link):
ja dat snap ik.
maar je hebt vast wel een programma of iets. die je online wilt runnen en alleen op windows beschikbaar is.
maar dat zou dan evt, ook via een ticket kunnen.
Het gaat er alleen niet om dat er een programma is die alleen onder Windows draait. Het merendeel draait onder het brakke Xampp dat zelfs niet bedoeld is om websites op te draaien in live omgevingen omdat het te eenvoudig is maar tevens veel te onveilig.
Ik snap wel waar de botnets uit bestaan, als iedereen nu een Windows XP servertje of VPS nemen en Xampp draaien krijg je genoeg ghosts die deel uitmaken van botnets.
Wat ik wel trouwens kwijt moet is het feit dat veel mensen een illegale Windows XP hebben draaien. Men kan mij niet wijs maken dat er gebruik gemaakt wordt van een retail-versie. De OEMs zijn gebonden aan computers en mogen dus nimmer worden uitgewisseld. Ook al is de computer kapot of verkocht (regels zijn regels). Tevens, eind dit jaar zal Microsoft de ondersteuning op XP beëindigen. Nog niet gesproken over het feit dat Antivirus ver te zoeken is op de VPSs en de firewall veelal uitgeschakeld staat.
Al met al... VPSs met Windows mogen duurder om bovenstaande te ontmoedigen als ook wachttijden te verkleinen.