Is bij jullie ook het ftp sloom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
@ Boude: Marijnnn zoals je ziet en nog iemand, maakt niet veel uit.

@ Marijnnn: Jep, gaan we zo doen, even kijken of de hoster nog wakker is.
emo.gif

Boude

New member
http://dischabbo.nl/klikenverdien/index.php

Codeblok:

1
2
3

Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_418eff34e153dcaed1706f1d8bd8fc42, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/boude/domains/dischabbo.nl/public_html/klikenverdien/settings.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/boude/domains/dischabbo.nl/public_html/klikenverdien/settings.php:2) in /home/boude/domains/dischabbo.nl/public_html/klikenverdien/settings.php on line 2

Codeblok:

1
2
3

Warning: Unknown: open(/tmp/sess_418eff34e153dcaed1706f1d8bd8fc42, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0

Mitchels

New member
Nog effe een berichtje van mij. Ik begrijp dat dit niet snel is opgelost. Moet kliklink ook verhuizen of niet? Is het zeker dat het door die sites komt? Ik heb morgen stage, dus ben rond20:00 weer online.

Lennard

Active member
Mitchels:
Nog effe een berichtje van mij. Ik begrijp dat dit niet snel is opgelost. Moet kliklink ook verhuizen of niet? Is het zeker dat het door die sites komt? Ik heb morgen stage, dus ben rond20:00 weer online.
Het lijkt er op dat jouwe online blijft, die van Marijnnn gaan we proberen te verhuizen.

Lennard

Active member
Jep, we zijn Marijnnn aan het verhuizen, maar omdat die domeinnaam niet onder ons beheer staat gaat dat enorm lastig..

Daoloth

New member
Lennard:
Jep, we zijn Marijnnn aan het verhuizen, maar omdat die domeinnaam niet onder ons beheer staat gaat dat enorm lastig..

Dus mijn site is verhuisd?

EDIT: sms ontvangen nameservers zullen zosnel mogelijk worden gewijzigd, vandaag nog.

Lars

New member
sorry hoor maar in dat topic van jou lennard dat de servers slecht bereikbaar zijn snap ik het volgende niet:
Servers zijn voor hun ook slecht bereikbaar.
Dan gaan ze er toch gewoon heen als het onder hun beheer ligt ?

Lennard

Active member
Lars:
sorry hoor maar in dat topic van jou lennard dat de servers slecht bereikbaar zijn snap ik het volgende niet:
Servers zijn voor hun ook slecht bereikbaar.
Dan gaan ze er toch gewoon heen als het onder hun beheer ligt ?
Ja, maar als die man 2 uur moet rijden om bij zijn server te komen dan duurde het nog veel langer.

Lennard

Active member
Als je op de site van Marijnnn doet: Dat gaat niet, want wij kunnen de nameservers van zijn domein niet aanpassen, omdat zijn domein bij Combell geregistreerd is.
De site (bestanden + database) zelf was gisteravond al verhuisd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan