Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_418eff34e153dcaed1706f1d8bd8fc42, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/boude/domains/dischabbo.nl/public_html/klikenverdien/settings.php on line 2
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/boude/domains/dischabbo.nl/public_html/klikenverdien/settings.php:2) in /home/boude/domains/dischabbo.nl/public_html/klikenverdien/settings.php on line 2
Codeblok:
1
2
3
Warning: Unknown: open(/tmp/sess_418eff34e153dcaed1706f1d8bd8fc42, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0
Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0
Nog effe een berichtje van mij. Ik begrijp dat dit niet snel is opgelost. Moet kliklink ook verhuizen of niet? Is het zeker dat het door die sites komt? Ik heb morgen stage, dus ben rond20:00 weer online.
Mitchels:
Nog effe een berichtje van mij. Ik begrijp dat dit niet snel is opgelost. Moet kliklink ook verhuizen of niet? Is het zeker dat het door die sites komt? Ik heb morgen stage, dus ben rond20:00 weer online.
Het lijkt er op dat jouwe online blijft, die van Marijnnn gaan we proberen te verhuizen.
sorry hoor maar in dat topic van jou lennard dat de servers slecht bereikbaar zijn snap ik het volgende niet:
Servers zijn voor hun ook slecht bereikbaar.
Dan gaan ze er toch gewoon heen als het onder hun beheer ligt ?
Lars:
sorry hoor maar in dat topic van jou lennard dat de servers slecht bereikbaar zijn snap ik het volgende niet:
Servers zijn voor hun ook slecht bereikbaar.
Dan gaan ze er toch gewoon heen als het onder hun beheer ligt ?
Ja, maar als die man 2 uur moet rijden om bij zijn server te komen dan duurde het nog veel langer.
Als je op de site van Marijnnn doet: Dat gaat niet, want wij kunnen de nameservers van zijn domein niet aanpassen, omdat zijn domein bij Combell geregistreerd is.
De site (bestanden + database) zelf was gisteravond al verhuisd.