kamer van koop handel (kvk)

Freestyle

New member
Ik weet dat jullie geen kvk hebben (of het is verandert). Maar dan mogen jullie deze website toch niet hebben?
Of jullie moeten onder de 1400 euro ofzo verdienen per maand of per jaar. dat weet ik even niet.

Ps: als jullie kvk hebben waar kan ik dat zien?

gr,

Robbert

New member
Freestyle (link):
sorry wat is een vof?
is dat een soort tijdelijke test kvk?

Vennootschap onder firma, of terwijl:
Meerdere mensen die baas zijn van het bedrijf, meerdere mensen zijn privé aansprakelijk voor eventuele schulden en ze hebben geen rechtspersoonlijkheid, dus als one2xs word aangeklaagd zijn Lennard & Ruben zowizo verantwoordelijk.

Maar waarom geen BV?
biggrin.gif

Dan geef ik jullie 2 euro en dan krijg ik 50% van de winst (dividend)
biggrin.gif

Goed idee?

Jesse

New member
Lennard (link):
BV zijn we nog niet helemaal aan toe.
emo.gif

Hoezo jullie maken toch genoeg winst om de inleg te betalen?
biggrin.gif

Maar ehum wel nice, want Ruben zijn ouders krijgen toch geen kinderbijslag meer?
emo.gif

Ik denk dat jullie dan ook meer leden zullen krijgen.

Lennard

Active member
Jesse (link):

Lennard (link):
emo.gif

biggrin.gif

Maar ehum wel nice, want Ruben zijn ouders krijgen toch geen kinderbijslag meer?
emo.gif

Ruben is al 18 hoor, dus zn ouders krijgen sowieso geen kinderbijslag.

Die inleg gaat het niet om, maar je moet sowieso een winst hebben van een paar ton om het rendabel te laten zijn, en ik denk dat het geen groot nieuws is als ik vertel dat we dat nog net niet halen.
yummie.gif

Freestyle

New member
Lennard (link):

Jesse (link):

Lennard (link):
emo.gif

biggrin.gif

emo.gif

Die inleg gaat het niet om, maar je moet sowieso een winst hebben van een paar ton om het rendabel te laten zijn, en ik denk dat het geen groot nieuws is als ik vertel dat we dat nog net niet halen.
yummie.gif

oke je haalt net geen paar ton, 1 ton is denk ook wel genoeg?

Jmhm

New member
KvK is niet perse noodzakelijk. Pas boven een bedrag van € 1800 ben je BTW plichtig voor de belastingdienst en heb je alleen maar een BTW nummer van hun nodig.

Jesse

New member
Lennard (link):

Jesse (link):

Lennard (link):
emo.gif

biggrin.gif

emo.gif

yummie.gif

O oke, maar ik denk dat die inleg ook een probleem is. Uiteraard is het niet rendabel om het te beginnen, gezien je persoonlijke schade toch niet zo hoog kan zijn.

Ben benieuwt...

Josnl

Active member
Jmhm (link):
KvK is niet perse noodzakelijk. Pas boven een bedrag van € 1800 ben je BTW plichtig voor de belastingdienst en heb je alleen maar een BTW nummer van hun nodig.

Wat je zegt klopt niet helemaal:
Elk bedrag van boven de €800 dat je verdient met een (bij)baan moet je aangeven bij de belastingdienst.

Heb het namelijk afgelopen week gevraagd via de telefoon en toen werd mij dat verteld, ik moet namelijk een website maken voor een bedrijf en krijg daar €1200 voor maar ik moet daar dus nog belasting over betalen...
nooo.gif

Freestyle

New member
josnl
weet je ook hoeveel je belasting moet betalen?
anders moet je vragen of je 799,99 mag
wink.gif

alleen als je dan intotaal meer krijgt
wink.gif

Bovenaan