Klik onterecht afgekeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
Hoi,

Ik heb 2 doe advertenties gemeld die onterecht zijn afgekeurd, hoelang duurt voordat er wat aan gedaan wordt?

Ja ik weet moet rustig af wachten, maar ben gewoon benieuwd..

Groet,
Jesse

Ricaaa

New member
Xjessex (link):
Hoi,

Ik heb 2 doe advertenties gemeld die onterecht zijn afgekeurd, hoelang duurt voordat er wat aan gedaan wordt?

Groet,
Jesse

Bijna al mijn doe advertenties worden afgekeurd (ik denk dat dit een methode is van de adverteerders om geld/punten te bespren). Het is gewoon weer open zetten en met een paar korte dagen heeft Lennard het alweer gefixed, duurt dus niet lang.

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Ik zal ze nu behandelen voor je, over uiterlijk 10 kalenderdagen krijg je het te horen.

Bedankt
biggrin.gif
.

Kijk PM trouwens even.

Ricaaa (link):

Xjessex (link):
Hoi,

Groet,
Jesse

Bijna al mijn doe advertenties worden afgekeurd (ik denk dat dit een methode is van de adverteerders om geld/punten te bespren). Het is gewoon weer open zetten en met een paar korte dagen heeft Lennard het alweer gefixed, duurt dus niet lang.

Tja.., geen idee.. Ik heb nog nooit een advertentie gestart dus weet niet hoe het loopt.

Dekkohotel

New member
Nee, ze zijn 100% niet zomaar afgekeurd. Het is niet alleen aanmelden en wachten tot de keuring. Het is aanmelden en de opties volgen en alles naar de waarheid invullen. Dan word je advertentie wel goedgekeurd.

Met vriendelijke groet,
Dekkohotel

D

Dekkohotel

Guest
Neehoor, zelf merk ik vaak genoeg dat ze het gewoon afkeuren, maar na een melding lost Lennard alles op
biggrin.gif

Dekkohotel

New member
Dat is dan inderdaad vervelend maar zoals ik gezegd heb, paar mensen denken als ik me aanmeld dan zal ik de punten wel ontvangen en zo gaat het niet. En de adverteerders keurt ze niet expres af.

Met vriendelijke groet,
Dekkohotel

Ewan

New member
Dekkohotel (link):
Dat is dan inderdaad vervelend maar zoals ik gezegd heb, paar mensen denken als ik me aanmeld dan zal ik de punten wel ontvangen en zo gaat het niet. En Lennard keurt ze niet expres af.

Met vriendelijke groet,
Dekkohotel

Lennard is niet degene die ze af keurt hoor, dat doen de adverteerders
emo.gif
praat aub niet over dingen waar je geen verstand van heb.

Dekkohotel

New member
Ik zeg niet wie ze afkeurt, ik zeg als mensen het niet accepteren omdat hun advertentie is afgekeurd en dan melden via die optie, dan kijkt de beheerder dus "Lennard" wat er gaat gebeuren of het echt zomaar is afgekeurd en daarna vervolgens het oplost. Ik heb daarnet niet gezegd dat hij ze keurt.

Met vriendelijk groet,
Dekkohotel

Alemaalte

New member
Dekkohotel (link):
Ik zeg niet wie ze afkeurt, ik zeg als mensen het niet accepteren omdat hun advertentie is afgekeurd en dan melden via die optie, dan kijkt de beheerder dus "Lennard" wat er gaat gebeuren of het echt zomaar is afgekeurd en daarna vervolgens het oplost. Ik heb daarnet niet gezegd dat hij ze keurt.

Met vriendelijk groet,
Dekkohotel

Dat is niet wat er in je bericht stond hoor, mag je nog zoveel veranderen als je wilt maar ewan had je al geqoute.
Daarbij zoals ik al gezegt had in een pm, doe die dikke nek weg en speel niet de allesweter (vriendelijke tip
biggrin.gif
).

Hoe weet jij nou weer dat er mensen zijn die niet doen wat er staat dat je moet doen en dan niet tevreden zijn dat ze worden afgekeurd. Ik ben hier niet pas 3 maanden en ik heb nog nooit een topic gezien waar iemand dat in deed. Jij kan dus niet weten of er mensen zijn die wel terecht zijn afgekeurd en dan een topic maken.

Daarbij was je comment ook totaal nergens voor nodig.
Moest hij niet gedaan hebben wat er staat had lennard dat wel tegen hem gezegt. Nu neem jij aan dat hij niet gedaan heeft wat hij moest doen en zeg jij dat het zijn fout is. Ten minste als ik je eerste post goed begrijp en ik nog een beetje tussen de lijntjes kan lezen. Dat je mensen zomaar gaat beschuldigen gaat je niet populair maken.

Dekkohotel

New member
Alemaalte, stop nu met het beperken van mensen op zijn fouten.
Iedereen doet wel wat niet goed. Want als je dit mij lief vraag in PB dan heb ik heel anders gereageerd dan hoe je het op die manier zegt. Dus we gaan hier niet in duscussie omdat jij het ergens niet mee eens bent.
En ik beschuldig helemaal niemand, nou ik zou zeggen lees beter, inplaats dat je mij nu op onschuldige fouten commandeert.

Met vriendelijke groet,
Dekkohotel

D

Dekkohotel

Guest
Ach ik nam Dekkohotel aan het begin al niet serieus met zijn
"Met vriendelijke groet,"
DUDE, dit is een forum
smile.gif

Maar volgens mij heeft Jesse zijn antwoord, en kan hier een mooi slotje op getoverd worden :3?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan