Dekkohotel (
link):
Ik zeg niet wie ze afkeurt, ik zeg als mensen het niet accepteren omdat hun advertentie is afgekeurd en dan melden via die optie, dan kijkt de beheerder dus "Lennard" wat er gaat gebeuren of het echt zomaar is afgekeurd en daarna vervolgens het oplost. Ik heb daarnet niet gezegd dat hij ze keurt.
Met vriendelijk groet,
Dekkohotel
Dat is niet wat er in je bericht stond hoor, mag je nog zoveel veranderen als je wilt maar ewan had je al geqoute.
Daarbij zoals ik al gezegt had in een pm, doe die dikke nek weg en speel niet de allesweter (vriendelijke tip
).
Hoe weet jij nou weer dat er mensen zijn die niet doen wat er staat dat je moet doen en dan niet tevreden zijn dat ze worden afgekeurd. Ik ben hier niet pas 3 maanden en ik heb nog nooit een topic gezien waar iemand dat in deed. Jij kan dus niet weten of er mensen zijn die wel terecht zijn afgekeurd en dan een topic maken.
Daarbij was je comment ook totaal nergens voor nodig.
Moest hij niet gedaan hebben wat er staat had lennard dat wel tegen hem gezegt. Nu neem jij aan dat hij niet gedaan heeft wat hij moest doen en zeg jij dat het zijn fout is. Ten minste als ik je eerste post goed begrijp en ik nog een beetje tussen de lijntjes kan lezen. Dat je mensen zomaar gaat beschuldigen gaat je niet populair maken.