Mobiel icoon

Lennard

Active member
Ok, als ik er aan denk zal ik vanavond of morgen wat in elkaar knutselen.
smile.gif

Christopher

New member
@ Lennard: Waarom stel je niet een groepje scripters die een mini applicatie maken van one2xs
voor iphone/ipod touch/nokia
1/4 Gebruikt zijn gsm om op one2xs te gaan .

Luukvdo

New member
Iphone (link):
@ Lennard: Waarom stel je niet een groepje scripters die een mini applicatie maken van one2xs
voor iphone/ipod touch/nokia

Omdat Lennard niet andere mensen inzicht in het systeem / de code van one2xs wil geven

Iphone (link):

En waar baseer jij dat op?

Jesse

New member
Quote:
1/4 Gebruikt zijn gsm om op one2xs te gaan.

1/4e is een beetje erg overdreven, er zijn inderdaad erg veel mensen met een gsm/ipod etc. Internet op je mobiel wordt steeds populairder, vooral bij de leeftijd van ons ongeveer. Mensen van in de 30 die maken veel minder gebruik.

Persoonlijk hoeft One2xs niet echt aangepast te worden. Zelf bezit ik een Ipod, ik kan prima alles op het forum bekijken etc.

Timkb

New member
het gaat niet echt om de forum, meer om de site de functionalitijd om bijvoorbeeld click links te gebruiken of doe ads als je in de trein zit, je saldo kijken pm te kunnen kijken domein verlengen, tevens zal het bijna niet te doen zijn om de forum mobiel te krijgen aangezien het een custom forum is, anders zou Tapatalk handig zijn

En opzich als je gewoon een pagina maakt met een maximum width van doe is gek... en hem voral text based met wat CSS & en google ads (Dan verdienen ze er nog wat aan, op phones maak je sneller een fout door op een add te klikken) maakt zou perfect zijn voor elk device

Sjoerd

Active member
Timmie (link):
het gaat niet echt om de forum, meer om de site de functionalitijd om bijvoorbeeld click links te gebruiken of doe ads als je in de trein zit...
Ik denk niet dat de kliks via mobielinternet goed worden gekeurd? Of het ip heeft al voor iemand geklikt?

Jesse

New member
Timmie (link):
het gaat niet echt om de forum, meer om de site de functionalitijd om bijvoorbeeld click links te gebruiken of doe ads als je in de trein zit, je saldo kijken pm te kunnen kijken domein verlengen, tevens zal het bijna niet te doen zijn om de forum mobiel te krijgen aangezien het een custom forum is, anders zou Tapatalk handig zijn

En opzich als je gewoon een pagina maakt met een maximum width van doe is gek... en hem voral text based met wat CSS & en google ads (Dan verdienen ze er nog wat aan, op phones maak je sneller een fout door op een add te klikken) maakt zou perfect zijn voor elk device

Naja zal vooral voor gsms zijn dan. Op een Ipod/Iphone is het gewoon zo mooi gemaakt, dat je net zo makkelijk het forum bekijkt als een pbtje verstuurd, saldo bekijkt etc.

August

Test
Sjoerd (link):

Timmie (link):
het gaat niet echt om de forum, meer om de site de functionalitijd om bijvoorbeeld click links te gebruiken of doe ads als je in de trein zit...
Ik denk niet dat de kliks via mobielinternet goed worden gekeurd? Of het ip heeft al voor iemand geklikt?

Dan moet je op je eigen netwerk gaan, dan wel.

Sjoerd

Active member
August (link):

Sjoerd (link):

Timmie (link):

Dan moet je op je eigen netwerk gaan, dan wel.

je eigen netwerk in de trein? tell me more bout that

Lennard

Active member
Iphone (link):
Ietsie meer dan 4% gebruikt zijn gsm om op one2xs te gaan.
Het is voor ons gewoon niet rendabel om een aparte versie te maken.
Dat is zo vaak besproken en het antwoord blijft hetzelfde.

Als je iPods niet meerekent blijft er nog maar 1,4% over.

Timkb

New member
Daar kan ik me iets van voorstellen, gebaseerd op page views of leden die wel is ooit op hun mobiel/ipod kijken? want natuurlijk zit ik vaker via mijn pc/mac op de forum dan via mijn iPhone.

Maar ik denk dat als je het percentage kijkt van Actieve gebruikers of ze wel is ooit op hun Mobiel op one2xs kijken een stuk hoger ligt.

Luukvdo

New member
Timmie (link):
Maar ik denk dat als je het percentage kijkt van Actieve gebruikers of ze wel is ooit op hun Mobiel op one2xs kijken een stuk hoger ligt.

Dat zal wel, maar het is niet zo dat op alle telefoons one2xs er niet goed uit ziet

Timkb

New member
Dat zeg ik ook niet hij ziet er priema uit maar mijn iPhone zoomt hem op elke pagina uit omdat hij te groot is en dan moet je eerst weer inzoomen voordat je op een link kan klikken dat bedoel ik.

Timkb

New member
ja maar vind jij het confrontabel om steeds op elke pagina in te zoomen als ik bijvoorbeeld aan het lopen ben met mijn iPhone gaat dat al een stuk lastiger. Maaruh lennard was duidelijk dit zal een eeuwig punt worden maar het zal er niet komen dus denk ik dat we dit maar beter kunnen afsluiten

Bovenaan