Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
@ fskpro en andere die zeggen : Ik ben gexchikt, of ik zou wel willen
:
Als je zoiets zegt, ben je eigenlijk gewoon al bijna ongeschikt..

Tim

New member
Rik:
@ fskpro en andere die zeggen : Ik ben gexchikt, of ik zou wel willen
:
Als je zoiets zegt, ben je eigenlijk gewoon al bijna ongeschikt..

Als jij ergens solliciteert vermeld jij toch ook altijd dat je de meest geschikte kandidaat bent?
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja, maar fskpro komt met een idee en zegt meteen egoistiisch van: " Ik denk dat ik wel geschikt ben ", zonder verdere eerdere ervaringen of bewijzen dat hij daar echt geschikt voor is. Bijvoorbeeld marjolein is altijd aardig tegen mensen, is vrij actief, helpt mee aan de community. Dan denk ik dat zij een grotere kans maakt.

Ik wil verder niet opscheppen ofzo, maar als het er echt zou komen zou ik ook een betere kandidaad zijn als fskpro waarschijnlijk, omdat ik al eerdere ervaringen heb (Algemeenhabbo.nl / Toekomstige MMO, maar dat kun je niet echt ervaring noemen).

Dus zolang fskpro niet met goede argumenten komt dat hij geschikt zou zijn, is het gewoon egoistisch, en stom om te zeggen dat je geschikt zou zijn, al zou je dat niet zijn. Zo lijkt het meer alsof je het alleen doet om de extra functies, dan om het helpen van mensen zelf.

Laat de mensen beslissen en je krijgt denk ik niet zo snel fskpro op de eerste plaats.

[ Ik neem fskpro als voorbeeld, er zijn ook andere mensen die je hier in kunt vullen]

LET OP: DIT IS MIJN MENING

Lennard

Active member
Op dit moment redden we het nog prima met zn tweetjes, we zijn natuurlijk ook heel blij met alle reports, wat ons zeker helpt met het forum te beheren.

Als we iemand kiezen dan kiezen we iemand omdat hij of zij in positieve zin opvalt onder de andere gebruikers, niet iemand die zich het beste kan verkopen, om t zo maar uit te drukken.
smile.gif

Admir

New member
Lennard:
Op dit moment redden we het nog prima met zn tweetjes, we zijn natuurlijk ook heel blij met alle reports, wat ons zeker helpt met het forum te beheren.

Als we iemand kiezen dan kiezen we iemand omdat hij of zij in positieve zin opvalt onder de andere gebruikers, niet iemand die zich het beste kan verkopen, om t zo maar uit te drukken.
smile.gif

Ach lennard ik koop je wel om
yummie.gif

Jurre

New member
Kerem:
marjolein en merlin ofsow

ja misschien. maar ik denk dat ze het met ze 2e vorloopig nog wel redden. anders moeten wij misschien ook eens een 2e keer er over denken als we een niew topic posten. Niet dat ik dat nu doe. 1x Vind ik al genoeg
pompom.gif

Kjeld

New member
Ik vind het niet nodig, als ze beide weg zijn in de vakantie zijn Merlin en Tim er om ze op te vangen.

Ik ben zelf nu ook een stuk minder actief, omdat ik gewoon iedere dag ga werken.
Kom s avonds helemaal afgepeigerd thuis, ff douchen, en dan naar de keet. (vandaag toevallig niet
biggrin.gif
).

L

Lennard

Guest
Rik:
Ja, maar fskpro komt met een idee en zegt meteen egoistiisch van: " Ik denk dat ik wel geschikt ben ", zonder verdere eerdere ervaringen of bewijzen dat hij daar echt geschikt voor is. Bijvoorbeeld marjolein is altijd aardig tegen mensen, is vrij actief, helpt mee aan de community. Dan denk ik dat zij een grotere kans maakt.

Ik wil verder niet opscheppen ofzo, maar als het er echt zou komen zou ik ook een betere kandidaad zijn als fskpro waarschijnlijk, omdat ik al eerdere ervaringen heb (Algemeenhabbo.nl / Toekomstige MMO, maar dat kun je niet echt ervaring noemen).

Dus zolang fskpro niet met goede argumenten komt dat hij geschikt zou zijn, is het gewoon egoistisch, en stom om te zeggen dat je geschikt zou zijn, al zou je dat niet zijn. Zo lijkt het meer alsof je het alleen doet om de extra functies, dan om het helpen van mensen zelf.

Laat de mensen beslissen en je krijgt denk ik niet zo snel fskpro op de eerste plaats.

[ Ik neem fskpro als voorbeeld, er zijn ook andere mensen die je hier in kunt vullen]

Dan is dit MIJN:
Je moet in het vervolg beter lezen, dat hoort een mod ook te kunnen:
ik zei:

Quote:
Ik wil zelf wel
emo.gif

Dat is niet van:

Quote:
Hee, ik ben de beste mod van de wereld

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Fskpro:

Rik:

Dan is dit MIJN:
Je moet in het vervolg beter lezen, dat hoort een mod ook te kunnen:
ik zij:

Quote:
Ik wil zelf wel
emo.gif

Dat is niet van:

Quote:
Hee, ik ben de beste mod van de wereld

Zeg ik toch ook niet?
Ik zeg aleen dat je niet moet zeggen dat je een mod zou moeten zijn als je niet kan bewijzen dat je er goed voor bent. Als je zegt dat je het wel wil geef dan redenen waarom jij er goed voor zou zijn of niet.. =]

Sebas

Active member
Nathan:
maar de rest hier op one2xs vind ik echt **** (leden)
sommige dan
smile.gif

maak is een lijsje
wink.gif
xD

Sebas

Active member
Tim:
Als jullie we er nou eens voor zorgen dat mods zowieso niet meer nodig zijn..
biggrin.gif

Noujah zoals topic sluiten enz kunnen wij niks aan doen hoor
wink.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan