Fskpro:
Rik:
Ja, maar fskpro komt met een idee en zegt meteen egoistiisch van: " Ik denk dat ik wel geschikt ben ", zonder verdere eerdere ervaringen of bewijzen dat hij daar echt geschikt voor is. Bijvoorbeeld marjolein is altijd aardig tegen mensen, is vrij actief, helpt mee aan de community. Dan denk ik dat zij een grotere kans maakt.
Ik wil verder niet opscheppen ofzo, maar als het er echt zou komen zou ik ook een betere kandidaad zijn als fskpro waarschijnlijk, omdat ik al eerdere ervaringen heb (Algemeenhabbo.nl / Toekomstige MMO, maar dat kun je niet echt ervaring noemen).
Dus zolang fskpro niet met goede argumenten komt dat hij geschikt zou zijn, is het gewoon egoistisch, en stom om te zeggen dat je geschikt zou zijn, al zou je dat niet zijn. Zo lijkt het meer alsof je het alleen doet om de extra functies, dan om het helpen van mensen zelf.
Laat de mensen beslissen en je krijgt denk ik niet zo snel fskpro op de eerste plaats.
[ Ik neem fskpro als voorbeeld, er zijn ook andere mensen die je hier in kunt vullen]
LET OP: DIT IS MIJN MENING
Dan is dit
MIJN:
Je moet in het vervolg beter lezen, dat hoort een mod ook te kunnen:
ik zij:
Quote:
Ik wil zelf wel
Dat is niet van:
Quote:
Hee, ik ben de beste mod van de wereld
Zeg ik toch ook niet?
Ik zeg aleen dat je niet moet zeggen dat je een mod zou moeten zijn als je niet kan bewijzen dat je er goed voor bent. Als je zegt dat je het wel wil geef dan redenen waarom jij er goed voor zou zijn of niet.. =]