Nieuw: Minecraft servers (UPDATE)

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik speel op Reinier zijn server met best veel plugins (En leden)

En het is echt snel
biggrin.gif

Ik hoop dat dit blijft zodat de server ook blijft
yummie.gif

Lennard

Active member
Nee, want de consument zegt andere dingen dan wat hij doet.
Als ik een poll maak dan stemt iedereen die misschien een server zou willen hebben op "ja", want ze denken dat we het anders niet gaan aanbieden. Vervolgens bieden we het aan, en bestellen een hoop "ja"-stemmers geen server omdat ze wel samen doen met iemand anders, of omdat ze het toch te duur vinden, of omdat ze al gestopt zijn met het spel, enzovoort.
Mensen gaan pas nadenken of ze iets kopen als je ze het daadwerkelijk aanbiedt.

We hebben daar wel een kléin beetje over nagedacht hoor.
yummie.gif

Bovendien hebben we een tijdje terug er al een poll over gehouden, maar toen ging het meer om de reacties dan om het aantal ja- danwel nee-stemmers.

Christopher

New member
Lennard (link):
Nee, want de consument zegt andere dingen dan wat hij doet.
Als ik een poll maak dan stemt iedereen die misschien een server zou willen hebben op "ja", want ze denken dat we het anders niet gaan aanbieden. Vervolgens bieden we het aan, en bestellen een hoop "ja"-stemmers geen server omdat ze wel samen doen met iemand anders, of omdat ze het toch te duur vinden, of omdat ze al gestopt zijn met het spel, enzovoort.
Mensen gaan pas nadenken of ze iets kopen als je ze het daadwerkelijk aanbiedt.

We hebben daar wel een kléin beetje over nagedacht hoor.
yummie.gif

Bovendien hebben we een tijdje terug er al een poll over gehouden, maar toen ging het meer om de reacties dan om het aantal ja- danwel nee-stemmers.

Als de servers écht daadwerkelijk worden verkocht, is er dan een mogelijkheid op een server met 64 slots en 2GB RAM ?

Lennard

Active member
Volgens mij kan dat sowieso wel, als het geen standaardpakket is dan moet het tegen die tijd even per ticket.

Willem

Active member
Ik heb zelf geen server dus ik kan niet echt controleren, maar de aantal slots zijn vast ingesteld toch? dat ze dus niet meer te veranderen zijn.

Larsnl

Active member
Klaasie (link):

Larsnl (link):
welke versie is het??? 1.8.1 of de classic?

1.8.1
smile.gif

smile.gif
zit te kijken om met een vriend als t toch doorgaat een stuk of 2 / 3 van 10 users te kopen
smile.gif

1 voor freebuild 1 voor survival

waarom hebben jullie eigenlijk geen toegang voor users via minecraft sp? de helft van mijn klas heeft sp de andere helft heeft geen minecraft ik ben de enige die een preminum acc heeft ..

Lennard

Active member
25 november verloopt jouwe; ze verlopen allemaal de 25e of 26e (tenzij je ze verlengd als dat kan natuurlijk).

Klaasie

New member
Lennard (link):
25 november verloopt jouwe; ze verlopen allemaal de 25e of 26e (tenzij je ze verlengd als dat kan natuurlijk).

En heb ik dan ook de optie om te verlengen
biggrin.gif
?

Maartenl

New member
Klaasie (link):

Lennard (link):

En heb ik dan ook de optie om te verlengen
biggrin.gif
?

Stond ergens dat het via ticket moest.

Bovenaan