We doen alsof we alles al klaar hebben? De helft werkt niet? Te weinig geheugen?
Ik heb je 10 dagen geleden een PM gestuurd met de vraag hoe de server beviel. Ik heb van jou geen reactie gehad. Dat maakt opzich niet uit, maar ga dan niet hier in het topic ineens roepen dat de servers slecht zijn terwijl je ons niet eens hebt laten weten dat ze slecht zijn of de kans hebt gegeven om het op te lossen.
Bovendien heb ik aan de leden die wél hun mening hebben gegeven een cijfer gevraagd, en daar kwam gemiddeld een 8,7 uit. Letterlijk iedereen is er tevreden over.
Ubuntu server werkt prima op 256 mb ram, en ubuntu desktop verkopen we niet op 256 mb ram, dus ik snap je hele punt niet.
Tegenwoordig hebben mensen al snel 20x (!!) zoveel ram in hun eigen pc, vind je het dan gek dat een vps met 256 mb ram langzaam is?
Maargoed, dit topic gaat nu niet over vpsen.
De servers zijn gewoon prima, en zo niet dan hoor ik graag van je wat er mis mee is. Je moet snappen dat ze spotgoedkoop zijn en dat er weinig ram in zit. Natuurlijk zijn ze dan langzamer dan een desktop pc met een goede quadcore en 4gb ram.