Nieuw: Minecraft servers (UPDATE)

Lennard

Active member
Uiteraard, je krijgt tijd genoeg om hem te verlengen of te backuppen.
smile.gif

Willem

Active member
Larsnl (link):

Klaasie (link):

Larsnl (link):
welke versie is het??? 1.8.1 of de classic?

1.8.1
smile.gif

smile.gif
zit te kijken om met een vriend als t toch doorgaat een stuk of 2 / 3 van 10 users te kopen
smile.gif

1 voor freebuild 1 voor survival

waarom hebben jullie eigenlijk geen toegang voor users via minecraft sp? de helft van mijn klas heeft sp de andere helft heeft geen minecraft ik ben de enige die een preminum acc heeft ..

koop dan een server pakket 4, en dan pleur je er gewoon MultiVerse ofzoiets op, je hebt geen 2 servers nodig om 2 werelden te kunnen draaien.

Superjay

New member
Kom dat er te weinig aan gedaan word. Ze doen net of ze alles al klaar hebben in een hand omdraai maar de helft werkt gewoon niet. Dat is net als bij vpsen. 256 Trekt het gewoon niet. Omdat er te weinig geheugen is om op ubuntu te komen met MX. Het moet minimaal 512 MB zijn. Ik heb zelf nu ook een vps bij van een andere host. Die doet het met qemu op afstand en die is 4X sneller dan MX No Machine. Kijk:
Untitled.png

Voor de rest bemoei ik er me niet mee. Ze moeten soms nog wel even in hun ICT boeken kijken.
Ik doe zelf niv 3 en dat is nog het begin. Ik leer ook meer omdat ik al jaren php enz doet.

Lennard

Active member
We doen alsof we alles al klaar hebben? De helft werkt niet? Te weinig geheugen?

Ik heb je 10 dagen geleden een PM gestuurd met de vraag hoe de server beviel. Ik heb van jou geen reactie gehad. Dat maakt opzich niet uit, maar ga dan niet hier in het topic ineens roepen dat de servers slecht zijn terwijl je ons niet eens hebt laten weten dat ze slecht zijn of de kans hebt gegeven om het op te lossen.
Bovendien heb ik aan de leden die wél hun mening hebben gegeven een cijfer gevraagd, en daar kwam gemiddeld een 8,7 uit. Letterlijk iedereen is er tevreden over.

Ubuntu server werkt prima op 256 mb ram, en ubuntu desktop verkopen we niet op 256 mb ram, dus ik snap je hele punt niet.
Tegenwoordig hebben mensen al snel 20x (!!) zoveel ram in hun eigen pc, vind je het dan gek dat een vps met 256 mb ram langzaam is?
Maargoed, dit topic gaat nu niet over vpsen.

De servers zijn gewoon prima, en zo niet dan hoor ik graag van je wat er mis mee is. Je moet snappen dat ze spotgoedkoop zijn en dat er weinig ram in zit. Natuurlijk zijn ze dan langzamer dan een desktop pc met een goede quadcore en 4gb ram.

Sebastiaanh

New member
Lennard (link):

"De minecraft servers zijn helaas uitverkocht!"

toevoeging op 18 november 2011, 20:54:28:
Ik bedoel: "Helaas, de Minecraft servers zijn op dit moment uitverkocht."
yummie.gif

Ewan

New member
Quote:
Sinds kort bieden we bij wijze van test Minecraftservers aan. Voorlopig nemen we maximaal 15 bestellingen aan, dus wees er op tijd bij!

Volgens mij klopt deze tekst ook nog niet helemaal?
yummie.gif

Ewan

New member
Quote:
Op dit moment is het enkel mogelijk een server voor de looptijd van één maand te bestellen. Omdat dit een test is kun je de server nog niet verlengen. Wel kun je de server gewoon de volledige maand gebruiken. Mochten er onverhoopt toch storingen of iets dergelijks optreden waardoor we besluiten de proef af te breken, dan krijg je uiteraard gewoon je punten terug.

Dit ben je ook vergeten te veranderen op de paginas van de servers
yummie.gif

Bovenaan