"O2x Premium" / Awards

Semmiiee

New member
Ander idee, waarom? Dat zie je zo!

One2xs Premium
De bedoeling is dat je een soort premium kan kopen voor misschien €10 per jaar of limetime.
Wat je dan extra kan?
- Meer PMs die in je Pm-box kunnen
- Je naam een andere kleur (bij online leden, bij het posten, enz.
- Een speciale naam, waar dan eerst "Lid" stond nu "Premium gebruiker" of hoe one2xs het ook wilt noemen

Waarom moet dit er komen?
Het is superfijn om premium te zijn op een forum die je geweldig vind.
En one2xs verdient er ook nog is iets mee want hun totaal niks kost
smile.gif

Awards
"Awards" die je kunt krijgen door dingen speciaal te doen.
Bijvoorbeeld:
€20 gedoneert aan one2xs -> Doneerder-award
€50 gedoneert aan one2xs -> "Rich B*tch (o.i.d als je het mooi wilt houden)"
Fanvideo gemaakt over one2xs -> Youtube-award
Gratis reclame voor one2xs op een actieve site -> Traffic-Award

En zo kun je er nog veel meer maken bijv. ook voor 5k en 10k post. Maar misschien kun je dat ook niet doen want dan gaan mensen spammen voor post
biggrin.gif

Janm

Active member
Dan wordt het meer een zikle of flubber. Je kan ook gewoon geld naar lennard overmaken via paypal of iets dergelijks?
smile.gif

Semmiiee

New member
Janm (link):
Dan wordt het meer een zikle of flubber. Je kan ook gewoon geld naar lennard overmaken via paypal of iets dergelijks?
smile.gif

Nou nee zikle zijn 10 jarige ****** die alles bijéén spammen, dit is gewoon geld uitgeven aan Lennard en er iets kleins voor terugkrijgen waar je ook blij mee kan zijn
yummie.gif
fijner dan geld weggeven, vind ik

G

Guest

Guest
Ik vind dit idee nergens op slaan..
Word het meer een zooitje met al die kleurtjes en rangen..

Jordy

New member
Alemaalte (link):
Websites die zo werken komen niet echt professioneel over.

Dat valt wel mee?
Bij sommige mensen niet, maar die stellen ook hoge eisen die niks te goed vinden...

Opzich vind ik het best een goed idee, maar of dit nou ook echt bij een hosting bedrijf hoort?
Je moet niet een community worden ofz..

G

Guest

Guest
Jordyz (link):

Alemaalte (link):

Dat valt wel mee?
Bij sommige mensen niet, maar die stellen ook hoge eisen die niks te goed vinden...

Opzich vind ik het best een goed idee, maar of dit nou ook echt bij een hosting bedrijf hoort?

One2xs is ook een community
emo.gif

Het forum, chat, priveberichten.. Het is oorspronkelijk een hosting bedrijf / instelling met een community voor mensen die zich bezig houden met het ontwikkelen van websites o.i.d..

Ricaaa

New member
Slaat nergens op dit. Continu mensen die zeggen dat One2xs een community is... ONZIN! One2xs is meer een bedrijf dan wat dan ook. Ze verhuren diensten in ruil voor punten, oftewel de valuta hier. Dat is een bedrijf. Zal lekker worden dat je in een bedrijf opeens premium hebt d.m.v. het doneren. Sinds wanneer heeft een hosting bedrijf donaties nodig van klanten?

Sorry, maar ik vind het maar een onzinnig idee.

toevoeging op 10 april 2012, 12:04:29:

Xjessex (link):

Jordyz (link):

Alemaalte (link):

Dat valt wel mee?

One2xs is ook een community
emo.gif

Het forum, chat, priveberichten.. Het is oorspronkelijk een hosting bedrijf / instelling met een community voor mensen die zich bezig houden met het ontwikkelen van websites o.i.d..

Ook onzin. Er zijn zoveel hosting bedrijven die een forum hebben (serververhuur bijvoorbeeld). Als een bedrijf een forum heeft dan maakt ze dat niet meteen een community. Het is altijd nog een bedrijf.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Dit verdient dus echt de beste Award:
FACEPALM
emo.gif
!!

Dit is geen zikle hyves of weet ik veel wat er nog meer is
emo.gif

Christopher

New member
Alemaalte (link):

Nou niet écht, soundcloud.com heeft ook zon "premium" systeem.

Waarom maak je zelf niet zon systeem op je eigen site Semmie?
Ik vind one2xs goed zoals het is, met deze niveau kunnen we ook nooit zon idee uitbrengen.

Azdin

New member
Als Lennard geld tekort komt zal die dit wel invoeren, maar ik denk dat ik dit (voorlopig?) niet komt
emo.gif

Antonn

New member
Iemand met meer geld hoeft niet meer gewardeerd te worden. Er zijn al kleuren in de rangen, voor staffs. Dit is dus ook onnodig. En je hebt al helemaal niets aan een speciale rang.

Alemaalte

New member
Christopher (link):

Alemaalte (link):

Nou niet écht, soundcloud.com heeft ook zon "premium" systeem.

Waarom maak je zelf niet zon systeem op je eigen site Semmie?
Ik vind one2xs goed zoals het is, met deze niveau kunnen we ook nooit zon idee uitbrengen.

Zij hebben geld nodig om een gratis service runnende te houden, one2xs laat mensen betalen voor een host en geeft niets gratis weg, daarom heeft het geen kosten (buiten de server van henzelf maar ik denk dat er genoeg winst is om dat te betalen
wink.gif
) en daarom hebben ze dus geen sponsers nodig. Op deze manier voor geld vragen komt wel degelijk onprofessioneel over.

De mensen die denken van niet mogen een voorbeeld geven van een website die profesioneel overkomt die het wel doet. (Met uitzondering van websites die van donaties leven, hoewel je je daar kan afvragen of die wel professioneel en economisch zijn.)

Robindh

Active member
Gaat niet werken want zodra mensen een kleurtje hebben gaan ze zich beter voelen omdat ze hebben betaald en denken dat ze meer waard zijn.
emo.gif

Semmiiee

New member
Kingunit (link):
Er mag best een donatie knop komen. Maar om allemaal kleurtjes te krijgen. Nee dankje.

Of je naam in italic ipv vetgedrukt
biggrin.gif

G

Guest

Guest
Semmiiee (link):

Kingunit (link):
Er mag best een donatie knop komen. Maar om allemaal kleurtjes te krijgen. Nee dankje.

Of je naam in italic ipv vetgedrukt
biggrin.gif

Dat is lelijk
sadley.gif
.

Jurgen

Active member
Laat Lennard maar werken voor zn geld.
clown.gif

Niet de mogelijkheden van ons afpakken en die in ruil voor geld weer teruggeven.
sadley.gif

Bovenaan