one2xs easy: het vervolg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christum

Member
ziet er zeker goed uit, toch ook leuk dat jullie je wat meer op wat oudere mensen richten doormiddel van dit systeem
wink.gif

Timkb

New member
Gelukkig duurt het nog een paar maanden, jammer dat dit er komt ik ben benieuwd waarom het volgens jouw geen kinder opvang word.

Edit: ik begreep het verkeerd het is dus niet samen met One2XS maar je kan je account wel linken? Zoja dan word het hier inderdaad geen kinderopvang

Smiegles

Active member
ik wil toch zeggen.
ik heb iedere broncode zitten bekijken en zitten te zoeken naar zoiets als
<!-- 1 APRIL JULLIE ZIJN GEFOPT -->
maar wel leuk dat het er komt.

Ruben

New member
Ik vind het zo mooi dat mensen van 15 het woord "kinderopvang" laten vallen. Zelfs een idee dat je vanaf 13/14 pas mee mag doen, en dat van een 14 jarige. Jullie zien het echt helemaal verkeerd. Op het moment dat je 13 of 14 bent dan voel je je een baas ten opzichte van 11 of 12 jarige. Maar ben je 15/16, dan vind je 13 of 14 jarige mensen weer kansloos. Je moet gewoon begrip op leren brengen voor de interesses van sommige mensen. Ik zie hier ook nog steeds met de grootste verbazing naar mensen te kijken die Habbo en Minecraft spelen, dat wil er echt niet in bij mij. Pure geld en tijdverspilling naar mijn idee; maar mensen vinden het blijkbaar toch leuk: boeit mij verder niet, laat iedereen lekker zn ding doen. Als hier meer mensen zijn die misschien 1 of 2 jaar jonger zijn dan jij (!!!!!!!!!!!!!!), ga je daar dan niet aan storen, maar help ze gewoon. Jullie zijn ook ooit begonnen, en zijn gegroeid omdat er mensen zijn geweest die je helpen. En daarbij, dan spreek ik al over "jullie" alsof jullie volwassen zijn. De meeste hier zijn gewoon nog kinderen en hebben hulp nodig bij genoeg dingen, en blijkbaar wordt hulp aan een 14 jarige wel gegeven, waarom dan niet aan een 12 jarige.
En ok, als je er echt niet tegen kan en je wilt ze niet helpen. DOE DAT DAN NIET en negeer ze gewoon, laat ze hun ding doen en stoor je er niet aan. Jullie gaan trouwens alleen maar uit van nadelen, maar naar voordelen wordt niet gekeken. Misschien zitten er wel ongelofelijk mooie deals wat betreft o2x punten bij voor jullie, en worden jullie er alleen maar beter van door met ze te handelen.

Soufian

New member
Enige grote nadeel wat ik verwacht is...
Simpele HTML paginas die door peutertjes worden gemaakt.
Vervolgens wordt het Forum volgespamt met dat html geklieder van ze.

En nog een nadeel is...
De fora Aanvragen gaat dan veel minder gebruikt worden, dus Deals gaan ook niet opgroeien zo...

Maar voor de rest, de voordeel is weer dat users gemakkelijk hun eigen website kunnen maken.
Zoals Lennard al zei...

Een website voor je Klas, voetbal vereniging etc...
Zolang het maar een persoonlijke website is voor een vriendenkring/familie of vereniging etc...
Vind ik het goed.

Als de Gebruikers van one2xs maar geen last hebben van spam of dergelijke..
Anyways, i dont care.
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Mooi gezegd Ruben
smile.gif

De meeste gebruikers vergeten dat ze zelf ook ooit zijn begonnen zonder enige kennis van html/php of wat dan ook en vergeten vooral dat ze zelf ook nog maar net aan hun tienertijd zijn begonnen. Het is voor beginners juist een mooi opstapje om op deze manier een eigen website te kunnen beginnen. Ik snap werkelijk niet wat een "kinderopvang" hiermee te maken heeft.
Ik als 23-jarige stoor ik me ook wel eens aan het gedrag van sommige 14-, 15- en 16-jarigen maar ik negeer dit ook en heb respect voor hetgene wat jullie wel of niet kunnen. Als er iets gevraagd wordt dan probeer ik vooraan te staan om als eerste te helpen, gewoon omdat ik weet dat ikzelf ook zo ooit begonnen ben en me kennis wil delen met anderen.

Verder wil ik me complimenten aan Ruben en Lennard geven, die dit toch maar even in elkaar aan het flansen zijn
biggrin.gif

@soufian: Misschien zal er in het begin geen groei zijn bij aanvragen maar minder zal het niet worden, je heb ook nog de gebruikers die geen gebruik maken van easy maar op den duur zal het juist wel gaan groeien omdat de easy gebruikers misschien wel gaan over stappen naar een eigen host omdat ze intussen geleerd hebben hoe met html te werken. Je moet het ook een beetje als tussenstation zien.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Ruben (link):
Ik vind het zo mooi dat mensen van 15 het woord "kinderopvang" laten vallen. Zelfs een idee dat je vanaf 13/14 pas mee mag doen, en dat van een 14 jarige. Jullie zien het echt helemaal verkeerd. Op het moment dat je 13 of 14 bent dan voel je je een baas ten opzichte van 11 of 12 jarige. Maar ben je 15/16, dan vind je 13 of 14 jarige mensen weer kansloos. Je moet gewoon begrip op leren brengen voor de interesses van sommige mensen. Ik zie hier ook nog steeds met de grootste verbazing naar mensen te kijken die Habbo en Minecraft spelen, dat wil er echt niet in bij mij. Pure geld en tijdverspilling naar mijn idee; maar mensen vinden het blijkbaar toch leuk: boeit mij verder niet, laat iedereen lekker zn ding doen. Als hier meer mensen zijn die misschien 1 of 2 jaar jonger zijn dan jij (!!!!!!!!!!!!!!), ga je daar dan niet aan storen, maar help ze gewoon. Jullie zijn ook ooit begonnen, en zijn gegroeid omdat er mensen zijn geweest die je helpen. En daarbij, dan spreek ik al over "jullie" alsof jullie volwassen zijn. De meeste hier zijn gewoon nog kinderen en hebben hulp nodig bij genoeg dingen, en blijkbaar wordt hulp aan een 14 jarige wel gegeven, waarom dan niet aan een 12 jarige.
En ok, als je er echt niet tegen kan en je wilt ze niet helpen. DOE DAT DAN NIET en negeer ze gewoon, laat ze hun ding doen en stoor je er niet aan. Jullie gaan trouwens alleen maar uit van nadelen, maar naar voordelen wordt niet gekeken. Misschien zitten er wel ongelofelijk mooie deals wat betreft o2x punten bij voor jullie, en worden jullie er alleen maar beter van door met ze te handelen.

Zo had ik het nog niet bekeken......

Toen ik dit las
Dacht ik aan me neefje
Ben trots op hem!
Ook al is hij pas (net) 4

Ps zal mijn eerdere reactie verwijderen door *verwijdert door mijzelf* neer te zetten

Sjoerd

Active member
Safetyfans (link):
kunnen de gebruikers nog wel da gaan gebruiken?
Het zijn 2 aparte websites hé. Op one2xs kun je gewoon nog met je hosts in DA enzo, maar bij o2w heb je geen Directadmin maar een control panel.

Smiegles

Active member
mijn part komen er kinderen van 8 die mogen bellen.
beetje geluk vind je iemand die het voor 0.1 per gesprek doet xD

Freestyle

New member
Ik heb eigenlijk nog een vraag. Krijgt easy een eigen forum??
Of misschien dat je kan instellen dat je topics van easy niet ziet. En andersom.
En als je het wel wilt zien tot je dat gewoon in je profiel instelt.

En dat doe je dan alleen bij de foras: Webwereld, Aanvragen, Aanbiedingen
Want dan heb je dat wel meer gescheiden.

Idee:
Dat je de layout zelf kan kleuren en inrichten??
Want ik las net dat je een keuze hebt uit een paar layouts.
Als je dan zelf vakken kan teken/neer zetten. En die kan schuiven. En dat je de modules ook kan schuiven.

Timkb

New member
Ruben (link):

Ben het wel met je eens maar kijk ik vind wel echt een groot verschil zitten tussen 10 jarige en bijv 12 jarigen, 12 jarigen zijn al aan het puberen en hebben iets meer verstand van wat ze zeggen en zoeken ook niet onnodig aandacht.

Bijv Semmie leuk en aardig maar hij kon niks anders dan aandacht zoeken en dat is gewoon stik vervelend aan het worden als je meer van deze mensen aantrekt dan jaagt het de wat ouderen weg en dat is gewoon jammer.

En ja iedereen moet ergens beginnen, kindertent is mooi voor 10 jarige maar One2XS is net een stapje tever in mijn ogen.

Lennard

Active member
Ook al komen alle 10-jarigen van Nederland hier binnenrollen en spammen ze de hele dag door... we verzinnen er heus wel wat op hoor; zoals ik al zei: het is ook in ons belang dat het voor iedereen leuk is.

Freestyle (link):
Ik heb eigenlijk nog een vraag. Krijgt easy een eigen forum??
Of misschien dat je kan instellen dat je topics van easy niet ziet. En andersom.
En als je het wel wilt zien tot je dat gewoon in je profiel instelt.

En dat doe je dan alleen bij de foras: Webwereld, Aanvragen, Aanbiedingen
Want dan heb je dat wel meer gescheiden.

Idee:
Dat je de layout zelf kan kleuren en inrichten??
Want ik las net dat je een keuze hebt uit een paar layouts.
Als je dan zelf vakken kan teken/neer zetten. En die kan schuiven. En dat je de modules ook kan schuiven.
We weten nog geen details. We weten hoe het systeem in grote lijnen gaat werken en eruit gaat zien, maar we hebben er nog niet over nagedacht of je zelf kleuren kunt aanpassen, hoeveel paginas je in je gratis account kunt maken, of we een apart forum maken; etc. Eerst het systeem, daarna de details.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan