Ik vind het zo mooi dat mensen van 15 het woord "kinderopvang" laten vallen. Zelfs een idee dat je vanaf 13/14 pas mee mag doen, en dat van een 14 jarige. Jullie zien het echt helemaal verkeerd. Op het moment dat je 13 of 14 bent dan voel je je een baas ten opzichte van 11 of 12 jarige. Maar ben je 15/16, dan vind je 13 of 14 jarige mensen weer kansloos. Je moet gewoon begrip op leren brengen voor de interesses van sommige mensen. Ik zie hier ook nog steeds met de grootste verbazing naar mensen te kijken die Habbo en Minecraft spelen, dat wil er echt niet in bij mij. Pure geld en tijdverspilling naar mijn idee; maar mensen vinden het blijkbaar toch leuk: boeit mij verder niet, laat iedereen lekker zn ding doen. Als hier meer mensen zijn die misschien 1 of 2 jaar jonger zijn dan jij (!!!!!!!!!!!!!!), ga je daar dan niet aan storen, maar help ze gewoon. Jullie zijn ook ooit begonnen, en zijn gegroeid omdat er mensen zijn geweest die je helpen. En daarbij, dan spreek ik al over "jullie" alsof jullie volwassen zijn. De meeste hier zijn gewoon nog kinderen en hebben hulp nodig bij genoeg dingen, en blijkbaar wordt hulp aan een 14 jarige wel gegeven, waarom dan niet aan een 12 jarige.
En ok, als je er echt niet tegen kan en je wilt ze niet helpen. DOE DAT DAN NIET en negeer ze gewoon, laat ze hun ding doen en stoor je er niet aan. Jullie gaan trouwens alleen maar uit van nadelen, maar naar voordelen wordt niet gekeken. Misschien zitten er wel ongelofelijk mooie deals wat betreft o2x punten bij voor jullie, en worden jullie er alleen maar beter van door met ze te handelen.