one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiitse

New member
Waar blijft Lennard/Ruben om te zeggen dat het nep is.
sm_eerie.gif

V

Verwijderd lid 375

Guest
Als dit nep is..
shutup.gif

Dan kan je zien het verschil tussen S*ted**ls en One2xs.
One2xs: Onproffesioneel.
S*ted**ls: Proffesioneel.

Ik hoop dus dat dit geen fake is.
wink.gif

Sjoerd

Active member
Jochems (link):
Als dit nep is..
shutup.gif

Dan kan je zien het verschil tussen S*ted**ls en One2xs.
One2xs: Onproffesioneel.
S*ted**ls: Proffesioneel.

Ik hoop dus dat dit geen fake is.
wink.gif

Er is gewoon al een groot verschil tussen Sitedeals en one2xs?
emo.gif

Luukvdo

New member
@Jochems: Stel dat het nep is dan zijn we ineens onprofessioneel omdat we een 1 april grap hebben?

Ruben

New member
emo.gif
.. Google had ook een 1 april grap met Google Motion. Ik vind Google nu wel echt een rotbedrijf.

Maar Lennard en ik hebben inderdaad nog niet gereageerd, we vinden het juist wel mooi om te zien hoe iedereen denkt. Misschien dat we het wel tot 1 juli geheim houden
biggrin.gif

Overigens zijn Lennard en ik de enige die weten of het waar is of niet, het is een lul verhaal dat Sjoerd het weet. Hij zat wel een beetje te bedelen in het pro-forum om het te vertellen, maar hij weet het niet.

Voor de mensen die bang zijn dat het niveau daalt: dat hoeft niet per se zo te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niveau nu ook niet bijster hoog vind. Er zitten nu toch ook mensen van 12 jaar samen op het forum met mensen van 14 en 16. Waarom zou iemand van 10 daar niet bij kunnen.

Respect voor de mensen die zeker weten dat het wel of niet waar is
emo.gif
! Ik heb mensen procenten zien noemen omdat ze zo overtuigd waren dat het echt of nep was. Mooi als iemand daarvan dalijk ongelijk heeft
emo.gif

Voor nu houden we het nog even een raadsel denk ik. Ik zal het er eens met Lennard over hebben wanneer we het openbaar maken
smile.gif

Robbert

New member
Ik weet dus ook niet wat ik moet geloven, maar als dit waar is hoop ik dat die zikle/kindertent-patiënten een eigen forum krijgen die ze onder mogen spammen.
Ik zit dus niet te wachten op al die kleuters.

Umaxx

New member
Sowieso, als dit niet waar is, ligt dat feit bij Lennard en Ruben, niet bij de support mensen (of hun moeten er meer van weten).

Marjolein

Miss Marjolein
Robbert (link):
Ik weet dus ook niet wat ik moet geloven, maar als dit waar is hoop ik dat die zikle/kindertent-patiënten een eigen forum krijgen die ze onder mogen spammen.
Ik vind dit zo flauw he, alsof alleen kleuters de boel onder spammen hier! En of die webbuilder nu wel of niet komt, one2xs zou toegankelijk moeten zijn voor alle leeftijden.

Robbert

New member
Marjolein (link):

Robbert (link):
Ik vind dit zo flauw he, alsof alleen kleuters de boel onder spammen hier! En of die webbuilder nu wel of niet komt, one2xs zou toegankelijk moeten zijn voor alle leeftijden.

emo.gif

Alsof een 10 jarige wat toe te voegen heeft aan dit forum.
Oké, misschien een beetje overhaaste generalisatie, maar als ik tussen de kleuters wil zitten ga ik wel naar Zikle/kindertent/flubby.
En voor het aanbiedingen/aanvragen gebeuren zijn ze ook niet interesant; wat hebben zij te bieden?

Ohwja; en omdat ze niks toe te voegen hebben krijg je onzinposts, spam dus.
En dat merk je nu wel bij een persoon die 12 is en 95% strafpercentage heeft.

Ohwja2; En dan nog niet over het adverteren op one2xs gesproken
emo.gif

Umaxx

New member
Robbert (link):

Marjolein (link):

Robbert (link):

emo.gif

Alsof een 10 jarige wat toe te voegen heeft aan dit forum.
Oké, misschien een beetje overhaaste generalisatie, maar als ik tussen de kleuters wil zitten ga ik wel naar Zikle/kindertent/flubby.
En voor het aanbiedingen/aanvragen gebeuren zijn ze ook niet interesant; wat hebben zij te bieden?

Ohwja; en omdat ze niks toe te voegen hebben krijg je onzinposts, spam dus.
En dat merk je nu wel bij een persoon die 12 is en 95% strafpercentage heeft.

Ohwja2; En dan nog niet over het adverteren op one2xs gesproken
emo.gif

Sluit ik me bij aan, One2xs hoord PHP/HTML te weze, geen Webbuilding. Maar nou zeg ik ook, dat het voor One2xs meer geld kan oplevere, dus voor hun zou het goed wezen.

Marjolein

Miss Marjolein
@Robbert: toen ik voor het eerst met html in aanraking kwam was ik al 16 en op latere leeftijd dacht ik ook dat een 12-jarige mij niks kon leren om een site in elkaar te zetten. Maar wat blijkt, er zijn al 12 jarige jochies die complete php scripts in elkaar kunnen flansen en die leren dit niet in 1 dag voor hun 12e jaar. Dus 10 jarigen kunnen misschien nog niet wat nuttigs toevoegen aan het forum maar kunnen er wel wat van leren. Die kans zou je ze ook moeten geven.

En ik zie hier ook 16/17 jarige jochies die met >50% onzinposts posten dus leeftijd maakt daarin geen verschil.

Robbert

New member
Marjolein (link):
@Robbert: toen ik voor het eerst met html in aanraking kwam was ik al 16 en op latere leeftijd dacht ik ook dat een 12-jarige mij niks kon leren om een site in elkaar te zetten. Maar wat blijkt, er zijn al 12 jarige jochies die complete php scripts in elkaar kunnen flansen en die leren dit niet in 1 dag voor hun 12e jaar. Dus 10 jarigen kunnen misschien nog niet wat nuttigs toevoegen aan het forum maar kunnen er wel wat van leren. Die kans zou je ze ook moeten geven.

En ik zie hier ook 16/17 jarige jochies die met >50% onzinposts posten dus leeftijd maakt daarin geen verschil.

Leren kunnen ze ook wel ergens anders, op de basisschool bijvoorbeeld.
En op htmlleren.nl ofzo?
emo.gif

Ohwja; jij hebt het ook nog over 12 jarige jochies die complete php-scripts in elkaar kunnen zetten, daar dacht ik ook aan dus had ik dit er bij gezet:

Quote:
Oké, misschien een beetje overhaaste generalisatie,

Er zitten een aantal uitschieters tussen ja, netzoals bij de 16/17 jarigen.

Marjolein

Miss Marjolein
*zucht* ik vind dit zo jammer he. Ik ben 22 en ik heb one2xs eigenlijk helemaal niet nodig om een site te maken. Maar ik ben hier omdat ik het leuk vind om anderen te helpen. Juist die opmerkingen van die opgeschoten "oudere jongeren" die denken dat ze alles zijn daar erger ik me meer aan dan die spamberichten. Dus wel of geen webuilder (daar gaat het tenslotte om) onzinberichten blijf je toch houden, en nu zitten er ook zat gebruikers op het forum die geen sjoegen hebben van een site maken, dus dan kan je beter een webbuilder hebben dan krijg je tenminste al die vragen niet over hoe ze een bestand moeten uploaden en dat ze het tot 3x toe in de verkeerde map zetten.

Ruben

New member
Marjolein (link):
*zucht* ik vind dit zo jammer he. Ik ben 22 en ik heb one2xs eigenlijk helemaal niet nodig om een site te maken. Maar ik ben hier omdat ik het leuk vind om anderen te helpen. Juist die opmerkingen van die opgeschoten "oudere jongeren" die denken dat ze alles zijn daar erger ik me meer aan dan die spamberichten. Dus wel of geen webuilder (daar gaat het tenslotte om) onzinberichten blijf je toch houden, en nu zitten er ook zat gebruikers op het forum die geen sjoegen hebben van een site maken, dus dan kan je beter een webbuilder hebben dan krijg je tenminste al die vragen niet over hoe ze een bestand moeten uploaden en dat ze het tot 3x toe in de verkeerde map zetten.

En zo is het maar net.

Laten we het vanaf hier gewoon ontopic houden.

Stijntjelol

New member
Erwinn (link):
1 April ..
emo.gif

Mikek (link):
Wie heeft er zoveel moeite gedaan voor een 1 april grap?

Ruben, want een MAC herken je zo
biggrin.gif

hoezo is dat een mac?

Eleky

New member
Marjolein (link):

I Agree
Ik ben een poos weg geweest, op een gegeven moment switchte ik ook naar Sitedeals, en ging daar verder, maar uiteindelijk ook weer terug gekomen omdat het hier gewoon gezzelig is, en ik me ook bedenk dat ik wat ik nu kan ook te danken heb aan mensen die bereid waren mij te helpen!

Ruben

New member
Stijntjelol (link):

Erwinn (link):
1 April ..
emo.gif

Mikek (link):
Wie heeft er zoveel moeite gedaan voor een 1 april grap?

Ruben, want een MAC herken je zo
biggrin.gif

hoezo is dat een mac?

Dat zie je aan de knoppen linksboven
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan