One2xs site en forum mobiel

Jurre

New member
hallo,
Ik heb veel gelezen over dat het form bugt op een: iphone, ipod, pda, psp. maar nu ik het probeerde met windoss mobile bugde de boel heel erg. toen probeerde ik opra mobile. en het forum bugt niet meer op mijn pda

Ordian

New member
opra mobile
Zegt genoeg he?
Telefoon explorers zijn bijna allemaal zelf apart gemaakt en werken anders daarom wordt de html code anders weergegeven.
Zou dat wel goed moeten gebeuren, wordt het laden van pagina zwaarder.
Behalve dan bij die nieuwe dual core mobiles
yummie.gif

Lennard

Active member
Opstarten van Opera duurt hier hooguit 4 seconden en werkt prima, zowat alle sites doen het dan, behalve brakke sites als ns.nl enzo, die falen af en toe.

Luukvdo

New member
Lennard:
Opstarten van Opera duurt hier hooguit 4 seconden en werkt prima, zowat alle sites doen het dan, behalve brakke sites als ns.nl enzo, die falen af en toe.
op mijn pc faalt hyves ook in opera. de gadgets (of hoe die rotzooi ook mag heten) worden niet weergegeven

Lennard

Active member
Oh oké.. Hyves vindt hierzo soms dat ik de mobiele versie moet bekijken, maar die heeft minder opties enzo dus die wil ik niet, dat is wel irritant.

Luukvdo

New member
Rogier:
hyves heeft gewoon iphone ap jongens
smile.gif

iphone != pc xD
En ja, ik kan wel een andere browser gebruiken maar voor die paar keer in de maand dat ik op hyves kom doe ik dat niet

Alexx

New member
Lennard:
Ja, maar zonder iPhone heb je daar niet superveel aan he.

Ik ben bezig met me Speakphone maar het werkt niet
cry.gif

Tim

New member
Lennard:

http://mobiel.ns.nl
biggrin.gif

Op iPhone ziet het er ook prima uit allemaal.

Lennard

Active member
Tim:

Lennard:

http://mobiel.ns.nl
biggrin.gif

Op iPhone ziet het er ook prima uit allemaal.

Ja maar die geeft geen suggesties; als ik in de echte ns "nie" intyp komt mn station dr al te staan.
biggrin.gif

Luiheid ten top, maar werkt wel veel handiger, en je kunt meteen de andere vertrektijden zien.
smile.gif

Bovenaan