Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo,
Ik heb veel gelezen over dat het form bugt op een: iphone, ipod, pda, psp. maar nu ik het probeerde met windoss mobile bugde de boel heel erg. toen probeerde ik opra mobile. en het forum bugt niet meer op mijn pda
opra mobile
Zegt genoeg he?
Telefoon explorers zijn bijna allemaal zelf apart gemaakt en werken anders daarom wordt de html code anders weergegeven.
Zou dat wel goed moeten gebeuren, wordt het laden van pagina zwaarder.
Behalve dan bij die nieuwe dual core mobiles
Opstarten van Opera duurt hier hooguit 4 seconden en werkt prima, zowat alle sites doen het dan, behalve brakke sites als ns.nl enzo, die falen af en toe.
Lennard:
Opstarten van Opera duurt hier hooguit 4 seconden en werkt prima, zowat alle sites doen het dan, behalve brakke sites als ns.nl enzo, die falen af en toe.
op mijn pc faalt hyves ook in opera. de gadgets (of hoe die rotzooi ook mag heten) worden niet weergegeven
Lennard:
Lennard: