OS X, windows of Linux

Nielsjojo

New member
Als je toch ver gaat met die icoontjes kan je net zogoed beginnen met het type telefoon ofzo
yummie.gif

Reins

New member
Xjessex (link):

Reinier (link):
Er zal (bijna) niemand zijn die met zn tv op one2xs gaat.. Allemaal zo ver gezocht en onnodig.

Tot nu toe ken ik 1 lid die met een Nintendo op One2xs gaat, en die heeft ook een icoontje so what?

Ik denk dat het daar wel bij zal blijven
wink.gif

G

Guest

Guest
Reinier (link):

Xjessex (link):

Reinier (link):
Er zal (bijna) niemand zijn die met zn tv op one2xs gaat.. Allemaal zo ver gezocht en onnodig.

Tot nu toe ken ik 1 lid die met een Nintendo op One2xs gaat, en die heeft ook een icoontje so what?

wink.gif

Waarom Nintendo wel en PSP niet?
Ik heb een PSP dus.

Reins

New member
Xjessex (link):

Reinier (link):

Xjessex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Reinier (link):

wink.gif

Ik heb een PSP dus.

Daar gaat het niet om. Zit jij met je PSP regelmatig op one2xs? Het antwoord is sowieso nee, dat moet haast wel. Bijna iedereen, al is het niet iedereen, zit met een telefoon of computer op one2xs en dan is het interessanter om de OS van de computer er bij te plaatsen dan ook voor PSP, Playstation, etc ook een icoon te maken.

G

Guest

Guest
Reinier (link):

Xjessex (link):

Reinier (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Xjessex (link):

Reinier (link):

wink.gif

Ik heb een PSP dus.

Daar gaat het niet om. Zit jij met je PSP regelmatig op one2xs? Het antwoord is sowieso nee, dat moet haast wel. Bijna iedereen, al is het niet iedereen, zit met een telefoon of computer op one2xs en dan is het interessanter om de OS van de computer er bij te plaatsen dan ook voor PSP, Playstation, etc ook een icoon te maken.

Ik heb het Nintendo icoontje ook nog maar één keer gezien?

Maar goed, ik ga niet verder deze discussie voeren
smile.gif
.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Reinier (link):

Lennard (link):
Of zo houden maar icon pas zichtbaar maken als je je muis in de hoek houdt waar nu het icoontje zit, dan zie je dus niet nonstop de icoontjes, maar kun je het wel zien als je dat wil.

Maar ik laat hem nog sowieso een week zo zitten, misschien is t gewoon een kwestie van wennen.,

Over een week is iedereen er aan gewend inderdaad
biggrin.gif

Nah, ik blijf het gewoon onnodig vinden.

Het idee was gewoon icoontje -> Mobiel. Dát was handig. Zo wist je dat iemand met een mobiel toetsenbord moest typen en dat fouten makkelijker gemaakt zouden worden.

Dit is gewoon een onzinsuggestie als je het mij vraagt, want wie boeit het nou op welk soort computer je zit? Wil je gaan opscheppen dat je op een Mac zit? Of dat je linux gebruikt? Wat is de meerwaarde om wél te weten dat iemand op een andere soortcPC zit?

Kortom: ik ga me er na een week nog steeds aan ergeren.

Reins

New member
Dus als jij je er aan ergert moet het maar weg? Ik zag in ieder geval enorm veel positieve reacties.
Dat met het toetsenbord staat ongeveer gelijk aan als iemand een probleem met zijn computer heeft bijvoorbeeld, dan weet je ook gelijk wat voor OS ie draait.
//En dat opscheppen gaat natuurlijk ook helemaal nergens over. Tevens, als dit icoontje er is zal er sowieso minder opgeschept worden. Wat in mijn ogen niet gebeurt maar okay.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
^ Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik persoonlijk na een week er niet aan gewend zal zijn.

Reins

New member
Rik (link):
^ Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik persoonlijk na een week er niet aan gewend zal zijn.

Oke, sorry, zo kwam het over bij mij.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Reinier (link):

Rik (link):

Oke, sorry, zo kwam het over bij mij.

Maakt niet uit
wink.gif

G

Guest

Guest
Patricka (link):
Welk icoontje krijg ik als ik vanuit mijn auto wat post?
redface.gif

Ligt eraan via welk apparaat
emo.gif

Patricka

New member
Xjessex (link):

Patricka (link):
redface.gif

emo.gif

Nouw... Ik had een andere reactie verwacht
emo.gif
!!

Reins

New member
Xjessex (link):

Patricka (link):
redface.gif

emo.gif

haha, jesse denkt na
emo.gif

Fass

Active member
Zou leuk zijn als one2xs zegt: gepost in een rode mercedes op de A27 met mijn rechterhand op mijn Nokia Lumia 550 van anderhalf jaar oud met een grote kras op de achterkant.

G

Guest

Guest
Fass (link):
Zou leuk zijn als one2xs zegt: gepost in een rode mercedes op de A27 met mijn rechterhand op mijn Nokia Lumia 550 van anderhalf jaar oud met een grote kras op de achterkant.

HMpaaltje erbij? D:

G

Guest

Guest
Krijg je brief door de deur van Lennard:

Quote:
Hoi [One2xs:username],
Wij, One2xs, hebben geconstateerd dat jij, [One2xs:username], Dinsdag 3 juli 2012, 7:25 te hard reed op de A15..
Bij deze graag binnen 24 uur een overschrijving van 5 One2xs-punten naar het account Lennardtwee.
Zo niet, dan stappen wij met al onze bewijzen naar de politie HAAGLANDUH JONGUH..

Met vriendelijke groet,
One2xs
Lennard
Lennardtwee

toevoeging op 3 juli 2012, 07:24:19:
Lennard de afperser
sadley.gif
emo.gif

Bovenaan