punten weg

Mitchels

New member
Op de homepage staat hoeveel punten je hebt, klik daarop, daar kan je zien waar je punten zijn heen gegaan.

Lennard

Active member
Hmz, blijkbaar ben je gehackt of iets..
Als je je wachtwoord verandert zodat die persoon er niet meer in kan krijg je van ons wel die 1.53 punten die je nu kwijt bent.

Robbert

New member
Lennard:
Hmz, blijkbaar ben je gehackt of iets..
Als je je wachtwoord verandert zodat die persoon er niet meer in kan krijg je van ons wel die 1.53 punten die je nu kwijt bent.

kan je niet gewoon de punten terug zetten?
anders worden er deze week een heleboel accountjes gehackt..

Ruben

New member
Doen we ook
emo.gif

En we gaan niet zomaar punten teruggeven oid, we dubbelchecken alles

Robbert

New member
Ruben:
Doen we ook
emo.gif

Lennard formuleerden het wel zo
hypocrite.gif

zo van, dan krijg jij wel uit one2xs zijn zak wel 1.59 pt.

maar ok
wink.gif

Lennard

Active member
Robbert:

Ruben:
Doen we ook
emo.gif

Lennard formuleerden het wel zo
hypocrite.gif

zo van, dan krijg jij wel uit one2xs zijn zak wel 1.59 pt.

maar ok
wink.gif

Dat is het ook half.
Die ander heeft ze verspeeld met blackjack, dus voor ons maakt het in dit geval weinig uit.

Jesse

New member
Maar misschien heeft hij ze op zijn andere account gezet? en was mij toevallig op pc van zijn opa enz? xD Kijk zo kan ik ook even op een ander netwerk gaan me punten daar heen foetsen lekker black jack spelen en daarna mijn punten weer terug krijgen! >
smile.gif

Lennard

Active member
Soms moet je je gebruikers gewoon vertrouwen, en we maken er ook geen gewoonte van om de punten terug te storten.

Moerbeke

New member
ben een tijdje niet actief geweest op het forum , maar heb men pass vandaag veranderd , dus aan beheerders zou je mijn punten kunnen teruggeven die gestolen zijn ?

mvg

Moerbeke

New member
ja 16 feb, 18:56 Punten overschrijving naar Azerty , kan het punten aantal niet tonen want staat er niet genoeg op

Robbert

New member
had je je pass niet verandert dan, nadat je de punten van lennard terug hebt gekregen.
ik denk namenlijk niet dat ze een 2e keer punten aan jou geven, want zo blijven ze aan de gang met jou, en nu is het wel een beetje je eigen schuld (vind ik)

Bovenaan