Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmz, blijkbaar ben je gehackt of iets..
Als je je wachtwoord verandert zodat die persoon er niet meer in kan krijg je van ons wel die 1.53 punten die je nu kwijt bent.
Lennard:
Hmz, blijkbaar ben je gehackt of iets..
Als je je wachtwoord verandert zodat die persoon er niet meer in kan krijg je van ons wel die 1.53 punten die je nu kwijt bent.
kan je niet gewoon de punten terug zetten?
anders worden er deze week een heleboel accountjes gehackt..
Maar misschien heeft hij ze op zijn andere account gezet? en was mij toevallig op pc van zijn opa enz? xD Kijk zo kan ik ook even op een ander netwerk gaan me punten daar heen foetsen lekker black jack spelen en daarna mijn punten weer terug krijgen! >
ben een tijdje niet actief geweest op het forum , maar heb men pass vandaag veranderd , dus aan beheerders zou je mijn punten kunnen teruggeven die gestolen zijn ?
had je je pass niet verandert dan, nadat je de punten van lennard terug hebt gekregen.
ik denk namenlijk niet dat ze een 2e keer punten aan jou geven, want zo blijven ze aan de gang met jou, en nu is het wel een beetje je eigen schuld (vind ik)