Tsja, dan moet je of wakker blijven of wachten tot morgen.
Nicopara Active member 15 sep 2009 #82 Lennard: Tsja, dan moet je of wakker blijven of wachten tot morgen. Ik wacht wel tot morgen
L Lennard Active member 16 sep 2009 #84 Nu nog 5 als ik het goed heb, er zit blijkbaar een verschil in de databaseserver-tijd en de echte servertijd.
Nu nog 5 als ik het goed heb, er zit blijkbaar een verschil in de databaseserver-tijd en de echte servertijd.
Marjolein Miss Marjolein 16 sep 2009 #85 jahhhh, jemig, ik zit me ogen al open te houden met luciferhoutjes, moet ik nog 5 minuten wachten *zoekt alvast in mijn honderden pbtjes naar een getal *
jahhhh, jemig, ik zit me ogen al open te houden met luciferhoutjes, moet ik nog 5 minuten wachten *zoekt alvast in mijn honderden pbtjes naar een getal *
Marjolein Miss Marjolein 16 sep 2009 #88 Wouter: Wel ? het ledenaantal is weer te zien onderaan de pagina
W Wouter New member 16 sep 2009 #89 Marjolein: Wouter: Wel ? het ledenaantal is weer te zien onderaan de pagina ahzo , niet goed gekenen
Tom Active member 23 okt 2009 #90 Deze website telt nu in het totaal 4655 leden en nee ik heb de ledenlijst niet geteld, want dit staat gewoon onder in het forum.
Deze website telt nu in het totaal 4655 leden en nee ik heb de ledenlijst niet geteld, want dit staat gewoon onder in het forum.
Sjoerd Active member 25 okt 2009 #92 aah.. Quote: Je hebt al gegokt op 25 oktober 2009, om 16:00 uur. niet gewonnen dus
Marjolein Miss Marjolein 25 okt 2009 #94 Habbfreaky: Als het aan mij licht, duurt het nog een klein jaartje. nee joh, nog een maandje
L Lennard Active member 26 okt 2009 #95 Overmorgen over een maand bestaan we een jaar, zou wel nice zijn als dat precies samenvalt.
Marjolein Miss Marjolein 26 okt 2009 #96 Lennard: Overmorgen over een maand bestaan we een jaar, zou wel nice zijn als dat precies samenvalt. whaha, dat zou zeker nice zijn
Lennard: Overmorgen over een maand bestaan we een jaar, zou wel nice zijn als dat precies samenvalt. whaha, dat zou zeker nice zijn
C Corbin New member 26 okt 2009 #99 24 november 2009, om 15:16 uur als het nog iets minder als een maandje duurt is dat wel mooi!
Mikeb New member 26 okt 2009 #100 Ik had ergens in september al ?? Waarom weet ik niet dus ik win zoiezo niks