Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
maar weet je nu wat het leuke is voor al die mensen die denken dat ze slim zijn met het tellen, dat er een deadline is voor meedoen, en dat je dan alsnog niet weet wanneer het is
Chucky:
maar weet je nu wat het leuke is voor al die mensen die denken dat ze slim zijn met het tellen, dat er een deadline is voor meedoen, en dat je dan alsnog niet weet wanneer het is
Sjoerd:
nu: xxxx leden
Dat jij het weet oke, maar verpest aub niet onze actie door het aan anderen door te gaan verspreiden, we hebben die teller niet voor niets weggehaald.
Sjoerd:
nu: xxxx leden
Dat jij het weet oke, maar verpest aub niet onze actie door het aan anderen door te gaan verspreiden, we hebben die teller niet voor niets weggehaald.
Jesse:
er is gewoon een deadline dus en ik denk niet dat ze binnen 1 week 5000 leden hebben
.
Dus tellen heeft geen zin
.
als je een beetje uitrekend hoeveel mensen er gemiddeld per dag komen is het toch wel handig om zo te schatten wanneer er 5000 zullen zijn, zelf heb ik gewoon gegokt natuurlijk
Sjoerd:
dat klopt, maar als je de getallen weet dan kan je wel eerder weten rond welke datum het is,
anders kan je er maanden naast zitten
er staat ook nog een getal in de startpost van Lennard, dus als je slim bent kan je die gebruiken. Maar het is gewoon spannender nu het ledenaantal weg is is ook leuker voor mijn raad-spelletje
Oehhhh, laatste dag om nog mee te doen, of wordt de daat van raden verlengt?
We kunnen tot nu toe alleen concluderen dat het ledenaantal nog niet tot 4.250 is gestegen anders was de inschrijfdatum vervroegd...