Raad de Daat(um)

Chucky

Member
maar weet je nu wat het leuke is voor al die mensen die denken dat ze slim zijn met het tellen, dat er een deadline is voor meedoen, en dat je dan alsnog niet weet wanneer het is
yummie.gif

dus het is eigenlijk hopeloos.

August

Test
Chucky:
maar weet je nu wat het leuke is voor al die mensen die denken dat ze slim zijn met het tellen, dat er een deadline is voor meedoen, en dat je dan alsnog niet weet wanneer het is
yummie.gif

dus het is eigenlijk hopeloos.

idd
yummie.gif

Lennard

Active member
Sjoerd:
nu: xxxx leden
Dat jij het weet oke, maar verpest aub niet onze actie door het aan anderen door te gaan verspreiden, we hebben die teller niet voor niets weggehaald.

Luukvdo

New member
Lennard:

Sjoerd:
nu: xxxx leden
Dat jij het weet oke, maar verpest aub niet onze actie door het aan anderen door te gaan verspreiden, we hebben die teller niet voor niets weggehaald.

Hoe kan het dat Sjoerd het wel weet?

Lennard

Active member
Via een andere ledenlijst denk, maar ik vind het ook weer zo kansloos om echt alles dicht te timmeren.

Jesse

New member
er is gewoon een deadline dus en ik denk niet dat ze binnen 1 week 5000 leden hebben
smile.gif
.
Dus tellen heeft geen zin
smile.gif
.

Sjoerd

Active member
Jesse:
er is gewoon een deadline dus en ik denk niet dat ze binnen 1 week 5000 leden hebben
smile.gif
.
Dus tellen heeft geen zin
smile.gif
.

als je een beetje uitrekend hoeveel mensen er gemiddeld per dag komen is het toch wel handig om zo te schatten wanneer er 5000 zullen zijn, zelf heb ik gewoon gegokt natuurlijk
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
het is voor iedereen gokken, je kan rekenen wat je wilt maar exact weten doet niemand het zelfs R&L niet
wink.gif

Sjoerd

Active member
dat klopt, maar als je de getallen weet dan kan je wel eerder weten rond welke datum het is,
anders kan je er maanden naast zitten

Marjolein

Miss Marjolein
Sjoerd:
dat klopt, maar als je de getallen weet dan kan je wel eerder weten rond welke datum het is,
anders kan je er maanden naast zitten
er staat ook nog een getal in de startpost van Lennard, dus als je slim bent kan je die gebruiken. Maar het is gewoon spannender nu het ledenaantal weg is is ook leuker voor mijn raad-spelletje
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Sjoerd:
maar de 16e is het ledenaantal er gewoon weer hoor
smile.gif

dat weet ik, maar bijna(!) niemand weet het exacte aantal leden per 1 september dus is het voor een aantal nog steeds een verassing wie er gaat winnen
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Oehhhh, laatste dag om nog mee te doen, of wordt de daat van raden verlengt?
We kunnen tot nu toe alleen concluderen dat het ledenaantal nog niet tot 4.250 is gestegen anders was de inschrijfdatum vervroegd...
clown.gif

Lennard

Active member
Nope, wordt niet verlengd, en we zitten idd nog niet aan de 4250, hoeveel het er wel zijn kun je over 5 uur weten.
emo.gif

Bovenaan