Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2. Dat je ook schijfruimte kan bijkopen, bv. 25 Mb voor ... punten, dat zou wel handig zijn,
want ik kom met 1.5 gb dataverkeer wel toe maar met de ruimte niet omdat ik er games opzet
en 1 game is al gouw 1.5 mb
Komt er hoogstwaarschijnlijk zodra we een eigen / dedicated server hebben, op dit moment kunnen we er geen support over leveren omdat we geen adminaccount hebben..
Komt er hoogstwaarschijnlijk zodra we een eigen / dedicated server hebben, op dit moment kunnen we er geen support over leveren omdat we geen adminaccount hebben..
Ok
Kunnen jullie Liteserver het niet laten doen dan? Gewoon dat op reseller level te laten zetten in DA
Ok
Kunnen jullie Liteserver het niet laten doen dan? Gewoon dat op reseller level te laten zetten in DA
Nee, dan hebben wij er verder geen controle over, en dat willen we wel.
Lennard:
Die 0,05 was alleen voor de extra schijfruimte die je bij kunt komen, hoe duur resellerhosting wordt weet ik niet want dat bieden we nog niet aan.
Ow dacht dat je dan je eigen reseller kon samen stellen