reseller hosting + mb bijkopen

Matthias

Active member
1. Dat je reseller hosting kan kopen
yummie.gif

2. Dat je ook schijfruimte kan bijkopen, bv. 25 Mb voor ... punten, dat zou wel handig zijn,
want ik kom met 1.5 gb dataverkeer wel toe maar met de ruimte niet omdat ik er games opzet
en 1 game is al gouw 1.5 mb
yummie.gif

Lennard

Active member
Is al vaker voorgesteld.
smile.gif

Komt er hoogstwaarschijnlijk zodra we een eigen / dedicated server hebben, op dit moment kunnen we er geen support over leveren omdat we geen adminaccount hebben..

Matthias

Active member
Lennard:
Is al vaker voorgesteld.
smile.gif

Komt er hoogstwaarschijnlijk zodra we een eigen / dedicated server hebben, op dit moment kunnen we er geen support over leveren omdat we geen adminaccount hebben..

Ok
smile.gif

Kunnen jullie Liteserver het niet laten doen dan? Gewoon dat op reseller level te laten zetten in DA
yummie.gif

Lennard

Active member
Matthias:

Lennard:
Is al vaker voorgesteld.
smile.gif

Ok
smile.gif

Kunnen jullie Liteserver het niet laten doen dan? Gewoon dat op reseller level te laten zetten in DA
yummie.gif

Nee, dan hebben wij er verder geen controle over, en dat willen we wel.
clown.gif

Matthias

Active member
Ik heb nog een suggestie, staat bij in het startersbericht, ik ga voor dat nu geen nieuw topic maken
yummie.gif

Lennard

Active member
Dat is inderdaad wel handig.
smile.gif

Ik ga een offerte aanvragen, kijken wat het ons per MB kost.
Als t voor jullie niet te duur wordt komt het er wel denk ik.

Sebas

Active member
Lennard:
Positief of negatief?
yummie.gif

Noujah om dan een beetje reseller te draaien ben je wel heel veel punten kwijt
yummie.gif

Lennard

Active member
Die 0,05 was alleen voor de extra schijfruimte die je bij kunt komen, hoe duur resellerhosting wordt weet ik niet want dat bieden we nog niet aan.

Sebas

Active member
Lennard:
Die 0,05 was alleen voor de extra schijfruimte die je bij kunt komen, hoe duur resellerhosting wordt weet ik niet want dat bieden we nog niet aan.

Ow dacht dat je dan je eigen reseller kon samen stellen
yummie.gif

Bovenaan