Retros

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
@Alemaaltje moet je nou altijd alles beter weten?
Sulake heeft deze dingen vrijgegeven, oldskool shit zijn nu al zo oud dat ze niet illegaal meer zijn.
Bovendien laat bijna elke website oldskools toe ivm legaalheid.

Je mag een eigen CMS/UBER/BETA maken voor jezelf zolang je er mensen niet op laat spelen.
Maar een oldskool mag gewoon.

Alemaalte

New member
Basaapjes (link):
Sulake heeft deze dingen vrijgegeven, oldskool shit zijn nu al zo oud dat ze niet illegaal meer zijn.

Je mag een eigen CMS/UBER/BETA maken voor jezelf zolang je er mensen niet op laat spelen.

Stop dan met zeveren dan moet ik het niet meer beter weten. Als jij geen bronnen gaat geven ga ik je reporten voor spam.

Sjoerd (link):

Alemaalte (link):

Timmie (link):
Alemaal stop, die takke dingen geven overlast en dat is de rede die lennard gaf!
Timmie daar gaat het hier niet over.

Dat maakt helemaal niet uit of het er over gaat of niet. Je mag dus geen retros op one2xs plempen, dus dit topic maakt gewoon helemaal niets uit.
Ook al heb je gewoon een geniale server of weet ik veel wat.. Retros zijn gewoon vaker het doelwit voor DDOS-attacks.

De discussie ging over of het illegaal is of niet. Het maakt niet uit of het hier mag of niet, dan moet je dat er niet tussen gooien.

Erwinn

New member
Alemaalte (link):
Basaapjes STOP echt waar STOP
frown.gif

Mensen die urban legends doorvertellen zijn zeer irritant! Het is niet vrijgegeven en het blijft illegaal. Straks komt er weer een idioot die je gelooft, zo zijn er al veel geweest, die het ook gaat doorvertellen en zo blijft iedereen met het achterlijke idee dat het legaal zou zijn!

Misschien is het niet zo? Mail Sulake en je hebt het antwoord.

Alemaalte

New member
Erwinn (link):

Alemaalte (link):
Basaapjes STOP echt waar STOP
frown.gif

Mensen die urban legends doorvertellen zijn zeer irritant! Het is niet vrijgegeven en het blijft illegaal. Straks komt er weer een idioot die je gelooft, zo zijn er al veel geweest, die het ook gaat doorvertellen en zo blijft iedereen met het achterlijke idee dat het legaal zou zijn!

Misschien is het niet zo? Mail Sulake en je hebt het antwoord.

Nee, het is niet zo, geen misschien. Deze discussie is al vaak gevoerd en zoals altijd blijkt en blijft de uitslag dat het illegaal is.

Sjoerd

Active member
Alemaalte (link):

Sjoerd (link):

Alemaalte (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Timmie (link):
Alemaal stop, die takke dingen geven overlast en dat is de rede die lennard gaf!

Dat maakt helemaal niet uit of het er over gaat of niet. Je mag dus geen retros op one2xs plempen, dus dit topic maakt gewoon helemaal niets uit.
Ook al heb je gewoon een geniale server of weet ik veel wat.. Retros zijn gewoon vaker het doelwit voor DDOS-attacks.

De discussie ging over of het illegaal is of niet. Het maakt niet uit of het hier mag of niet, dan moet je dat er niet tussen gooien.

Waarom moet dit dan in de categorie Suggesties, en niet in Offtopic?

G

Guest

Guest
Bronnen heb ik niet, heb zelf sulake gemaild en ze zeiden dat de bestanden hiervoor waren vrijgegeven.

En ik heb jou wel gereport voor dubbelposten binnen 24 uur.

Shredder

New member
Sommige retros zijn niet Illegaal die hebben toestemming van Habbo NL die krijgen er meubels voor terug en andere dingen: D

Maar,de andere zijn zwaar ILLEGAAL!

Erwinn

New member
Shredder (link):
Sommige retros zijn niet Illegaal die hebben toestemming van Habbo NL die krijgen er meubels voor terug en andere dingen: D

En waar haal jij die onzin uit?

Kingunit

New member
Shredder (link):

Niets van waar, ga geen onzin uitkramen als je er niets van weet

G

Guest

Guest
Alleen oldskools zijn legaal geworden aangezien ze oud zijn en niet meer onder copyright vallen

Erwinn

New member
Basaapjes (link):
Alleen oldskools zijn legaal geworden aangezien ze oud zijn en niet meer onder copyright vallen

Dan wil ik die mail van Sulake wel zien
emo.gif

Timkb

New member
Sjoerd (link):

Alemaalte (link):

Timmie (link):

Dat bedoel ik semmie, deze discussie is nuteloos en zoiezo een ordinere bumpt van een oud topic dus gewoon kappe en dit topic laten zakken

Basaapjes (link):

Dus zogouw het nieuwjaar is en de copyright van youtube word de de dag erop pas verandert in 2012 mag ik hem overnemen nee nee zo simpel is dat niet he

Donnyxs

New member
Basaapjes (link):
Bronnen heb ik niet, heb zelf sulake gemaild en ze zeiden dat de bestanden hiervoor waren vrijgegeven.

En ik heb jou wel gereport voor dubbelposten binnen 24 uur.

Bewijs? En alles wat jij nu zegt, Zij ik in mij vorige topic over Oldskools
emo.gif

Shredder (link):

Waar heb jij het nou over? Als sulake toestemming geeft, Had de halve wereld wel toestemming om Sulakes PIXELS te gebruiken, Hun geven NOOIT toestemming om een retro te maken.

Basaapjes (link):

Wat jij alemaal zegt, Heb ik in mijn vorige topic gezegt
emo.gif
en een CMS/UBER/BETA mag ookniet voor jezelf. En ik kan ook zeggen? MORGEN IS BETA LEGAAL(Niet echt hoor) En dan geen bewijzen tonen. Als je iets zegt. Bewijs. Ik wil de mail zien van sulake :)

Lennard

Active member
Om jullie even uit de droom te helpen:
Ik heb met Sulake gemaild en zij zeggen dat er nooit bestanden zijn vrijgegeven door Habbo of Sulake en dat daarom ook alle retros illegaal zijn omdat ze inbreuk maken op het copyright.
Het is dus verboden om een Habbo retro te hosten; ook al gaat het om een oude versie; er staat gewoon gevangenisstraf (!) op.

Sapje

New member
Lennard (link):
Om jullie even uit de droom te helpen:
Ik heb met Sulake gemaild en zij zeggen dat er nooit bestanden zijn vrijgegeven door Habbo of Sulake en dat daarom ook alle retros illegaal zijn omdat ze inbreuk maken op het copyright.
Het is dus verboden om een Habbo retro te hosten; ook al gaat het om een oude versie; er staat gewoon gevangenisstraf (!) op.

Zou je het mailtje kunnen laten zien?

Dan heb ik ook een bewijs stuk zegmaar.

Lennard

Active member
Quote:
Hoi Lennard,

Bedankt voor je mail. We zullen jouw vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden maar zullen je eerst de belangrijkste informatie. En dat is toch wel dat retro sites illegaal zijn, huidige of oude versies: ze schenden allemaal het copyright van Sulake en zijn daardoor dus strafbaar bezig. De bestanden zijn ook nooit vrijgegeven door Habbo of Sulake.

We raden je daarom dus aan deze websites niet de hosten want ze maken geheel ten onrechte (illegaal) gebruik van ons copyright. Mochten deze sites zich aanmelden bij jou, mag je de links doorsturen naar ons. Wij zullen ze dan op onze blacklist voor Sulake zetten.

Met vriendelijke groeten,

Beau
Habbo Player Support
http://www.habbo.nl / http://www.habbo.be
TTG Sulake BV - Habbo Hotel -s Gravenhekje 1-a , 1011 TG Amsterdam , Nederlands

Sapje

New member
Lennard (link):

Quote:
Hoi Lennard,

Bedankt voor je mail. We zullen jouw vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden maar zullen je eerst de belangrijkste informatie. En dat is toch wel dat retro sites illegaal zijn, huidige of oude versies: ze schenden allemaal het copyright van Sulake en zijn daardoor dus strafbaar bezig. De bestanden zijn ook nooit vrijgegeven door Habbo of Sulake.

We raden je daarom dus aan deze websites niet de hosten want ze maken geheel ten onrechte (illegaal) gebruik van ons copyright. Mochten deze sites zich aanmelden bij jou, mag je de links doorsturen naar ons. Wij zullen ze dan op onze blacklist voor Sulake zetten.

Beau
Habbo Player Support

Bedankt!

Semmiiee

New member
Lennard (link):

Quote:
Hoi Lennard,

Beau
Habbo Player Support

Bedankt
biggrin.gif

Weet ik dat ook weer *is op zoek naar retros*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan