Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marvinn

Active member
Habbo retros maken volgens mij alleen overlast op VPSen

Smiegles (link):
Mijn site licht er ook weer af.

heeft er iemand een Webserver 1 host te koop?

Als iedereen dit nou doet heeft server 1 ook last van de storing dus die is dan ook steeds down.
yummie.gif

Smiegles

Active member
Nee
je "kan" je retro op een Host zetten en alleen de server op een vps
Volgends mij is dat sneller want dan hoeft alleen de server aan te staan op je VPs

Christum

Member
Smiegles (link):
Nee
je "kan" je retro op een Host zetten en alleen de server op een vps
Volgends mij is dat sneller want dan hoeft alleen de server aan te staan op je VPs

ja dat kunnen ze wel doen maar dan wordt het juist langzamer, omdat de server dan exern verbinding moet maken met de site wat vervolgens dus niet goed gaat waardoor ze heel veel dataverkeer nodig hebben voor de verbinding, dus een weet ik hoeveel seconden langzamer

YEAH SERVER ON
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Mag ik jullie allemaal er even op wijzen dat dit topic geen chatbox is?
Prima dat jullie melden dat de er weer problemen zijn maar hou het ook daarbij. Andere onderwerpen kunnen in offtopic gemeld worden. Wij vinden het ook zeer vervelend dat dit iedere keer gebeurd en we willen net als jullie dat dit zo snel mogelijk opgelost word. De hoster doet er echt alles aan om de oorzaak te achterhalen. Bedankt voor jullie begrip
smile.gif

Lennard

Active member
Hyvesapiee (link):
Pff balen zeg... Het is alweer een tijdje bezig...
Weten ze wel op welke site de DDoS gericht is, of is hij specifiek op de server IP?
Het is geen DDoS. Het is iets wat onwijs veel diskload veroorzaakt en waarnaar we op zoek zijn.

Robbert

New member
Lennard (link):

Hyvesapiee (link):
Weten ze wel op welke site de DDoS gericht is, of is hij specifiek op de server IP?
Het is geen DDoS. Het is iets wat onwijs veel diskload veroorzaakt en waarnaar we op zoek zijn.

Word het niet weer eens tijd dat we weer overgeplaatst worden naar de normale server 2?
t word me nu iets te gek namelijk... hierdoor missen we toch weer een hoop @ relisten wat ik toch behoorlijk zonde vind.

Luukvdo

New member
Dat maakt geen verschil. Zolang hetgene wat de hoge diskload veroorzaakt niet gevonden is blijven we dit probleem houden. Dit heeft namelijk ook de normale server 2 genekt

Lennard

Active member
Robbert (link):

Lennard (link):

Hyvesapiee (link):

Word het niet weer eens tijd dat we weer overgeplaatst worden naar de normale server 2?
t word me nu iets te gek namelijk... hierdoor missen we toch weer een hoop @ relisten wat ik toch behoorlijk zonde vind.

Deze server is beter dan de normale server. We moeten eerst de oorzaak van de problemen vinden, tot we die hebben gevonden kunnen we iedereen wel over gaan zetten naar andere (nood)servers, maar dan blijft het een grote ellende.

Therichg

New member
nu is opeens mijn ftp server weg, graag zsm oplossen, ik heb een poll 24u lopen waar momenteel dankzij dit niet kan in gestemd worden, het gaat over die de website overneemt dus dit is zeer belangrijk

Christum

Member
server 2 is weer offline
confused.gif

@hierboven, de server ligt er weer uit dus dat kan even duren
confused.gif

// Edit: kan het zijn dat ik op de blacklist sta??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan