Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Therichg

New member
nee de webserver werkt, de ftp server ligt denk ik down want ik kan niet meer inloggen, ik heb al nieuw ww aangevraagd enz

Therichg

New member
ik sta niet op blacklist want mijn webserver werkt gewoon, mijn ftp server werkt alleen niet

voor de rest werkt alles prima, via File Manager enz kom ik nog wel in mijn bestanden

Ik heb al ticket gemaakt

Ik weet niet waarom, maar ik denk er sterk over na om ALWEER(voor de 9de keer in 12 maand), van host te veranderen

Dat is zeer irritant, ik run een site met 1000 leden en die beginnen het ook flauw te vinden dat de site er alweer uitligt

Christum

Member
Therichg (link):
ik sta niet op blacklist want mijn webserver werkt gewoon, mijn ftp server werkt alleen niet

voor de rest werkt alles prima, via File Manager enz kom ik nog wel in mijn bestanden

Ik heb al ticket gemaakt

Ik weet niet waarom, maar ik denk er sterk over na om ALWEER(voor de 9de keer in 12 maand), van host te veranderen

Dat is zeer irritant, ik run een site met 1000 leden en die beginnen het ook flauw te vinden dat de site er alweer uitligt

wij kunnen er hier niks aan doen dat de server er uit ligt, en dat je leden dat iri vinden dat kan, maar jij kan er niks aan doen en daar moeten je leden maar begrip voor hebben!

Dit probleem kan bij iedere host voorkomen dus ik snap nie sta je moeilijk doet
confused.gif

Therichg

New member
bij de gratis hosts gebeurde dit allemaal niet, de leden worden echt vervelend

ik ben 500 leden verloren in 1 week tijd

Marvinn

Active member
Nou op one2xs niet.

En hier ligt soms de server er uit.

//En die bug over die ftp verander: ftp.jewebsite.nl naar => 89.188.29.40

Werkt het? Mooi

**Werkt het na 2 dagen weer niet verander het dan weer naar 89.188.29.41**

Werkt het weer? Mooi

Werkt het weer niet zie **

Janm

Active member
Therichg (link):
nee de webserver werkt, de ftp server ligt denk ik down want ik kan niet meer inloggen, ik heb al nieuw ww aangevraagd enz

Dit heb ik nu ook!
Als je toch een ticket aanmaakt, vermeld dan ook dat die bij mij ook niet werkt

Mvg
Saliox

Christum

Member
ja dan zoek je een lekkere duren host van een hoop geld, geen reclame, en een server die mindervaak uit gaat wat wil je nog meer?
En goede bezoekers kunnen tegen wat downs daar zouden ze niet van moeten weglopen dus het waren zeker geen goede bezoekers geweest
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
graag ontopic blijven. Dat je ontevreden bent kan ik me dit voorstellen maar praat daar over in een ander topic aub?

Therichg

New member
Nickjexx (link):
Nou op one2xs niet.

En hier ligt soms de server er uit.

///En die bug over die ftp verander: ftp.jewebsite.nl naar => 89.188.29.40

Werkt het? Mooi

**Werkt het na 2 dagen weer niet verander het dan weer naar 89.188.29.41**

Werkt het weer? Mooi

Werkt het weer niet zie **

werkt niet

Ik heb het tot 100 geprobeerd

Marjolein (link):
graag ontopic blijven. Dat je ontevreden bent kan ik me dit voorstellen maar praat daar over in een ander topic aub?

Sorry
smile.gif

Christum

Member
maar ik kan nog steeds niet op me site of in iedergeval geen 1 site van server 2

Kan het zijn dat ik op de blacklist sta?

// edit voor ticket wil ik geen 7 bijna 8 uur wachten....

En nee heb geen habbohotel heb een habbo fansite waar ik alleen bezig was met paginas
confused.gif

Christum

Member
WANNEER WORDT ME TICKET AFGEHANDELD IK MOET VOOR 0:00 UUR IETS BERLANGRIJKS VERZENDEN VIA DE SITE!!
---------------------------------------------------------------------------------
Sorry voor de hoofdletters maar het heeft erg veel haast!!

Wiitse

New member
Dan moet je een ticket aanmaken om te zeggen dat hij behandelt moet worden.
yummie.gif

Grapje hoor, niet echt doen want dan is het mijn schuld dat je zo iets doms doet.
emo.gif

Christum

Member
Wiitse (link):
Dan moet je een ticket aanmaken om te zeggen dat hij behandelt moet worden.
yummie.gif

Grapje hoor, niet echt doen want dan is het mijn schuld dat je zo iets doms doet.
emo.gif

er staat toch dat ik een tiket heb. en het duurt nog zo 7.46 uur dus nog bijna 88 en ik kan al 2 uur niet meer op alles server 2 sites met hun onzin hier
confused.gif

Luukvdo

New member
Jullie hebben gewoon veel te weinig geduld. De beheerders hebben ook gewoon een leven buiten one2xs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan