One2xs (
link):
Beste leden,
Wat begon met een simpel DNS probleem, groeide snel uit tot een servercrash. De server stopte er afgelopen nacht ineens mee en was ook niet meer aan de gang te krijgen.
De hoster heeft daarom voor de zekerheid besloten om de laatste backups op een andere server in Groningen terug te zetten. Om een uur of 05:00 vanochtend was dat klaar en zou alles weer moeten werken, helaas wel met oudere data (namelijk van een uur of 2 gisterochtend).
We snappen dat het extreem vervelend is (echt waar), en als klein goedmakertje krijgt iedereen op server 2 een week gratis hosting erbij. We snappen dat je liever weer je recente data terughebt, maar helaas ging dat niet lukken. De extra week gratis hosting is op dit moment bij je host bijgeschreven.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht je nog problemen hebben met je host, maak dan zo snel mogelijk een ticket aan. De tickets die hier over gaan worden voor zover mogelijk binnen een paar minuten behandeld, waarmee we je site zo snel mogelijk weer goed online willen hebben.
Adverteerders die een logging-systeem op webserver 2 hebben die door deze crash / backupkwestie gegevens missen kunnen ook een ticket maken, wij zorgen dan kostenloos voor een correcte afhandeling van de openstaande kliks.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
one2xs team
ik citeer hier uit
Codeblok:
1
We snappen dat het extreem vervelend is (echt waar), en als klein goedmakertje krijgt iedereen op server 2 een week gratis hosting erbij.
Mijn site is nu wel langer dan 1 week of geweest krijg ik dat nu ook vergoed??