Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smiegles

Active member
Dit is niet Klagen dit is teleurgesteld
ALs je ervoor betaald dan moet je ook wat krijgen
het is niet zo dat als je een POT pindakaas koopt dat hij soms niet open kan
Dat is hetzelfde als bij een Host
1 x kan gebeuren
2 x doe er wat aan
3 x schaam je
4 x schaam je kapot

En ik schaam me dat dit me 1000ste Post is

Bengt

New member
@luukvdo, jullie moeten gewoon zorgen dat jullie het voor mekaar hebben, wij hebben een reden om te klagen

Smiegles

Active member
Luukvdo (link):
Ja, maar de hele tijd erover blijven klagen lost helemaal niks op

en als we niks doen??

dan hebben jullie geen haast
schater.gif

Wij willen onze website verder maken
emo.gif

Smiegles

Active member
One2xs (link):
Beste leden,

Wat begon met een simpel DNS probleem, groeide snel uit tot een servercrash. De server stopte er afgelopen nacht ineens mee en was ook niet meer aan de gang te krijgen.
De hoster heeft daarom voor de zekerheid besloten om de laatste backups op een andere server in Groningen terug te zetten. Om een uur of 05:00 vanochtend was dat klaar en zou alles weer moeten werken, helaas wel met oudere data (namelijk van een uur of 2 gisterochtend).

We snappen dat het extreem vervelend is (echt waar), en als klein goedmakertje krijgt iedereen op server 2 een week gratis hosting erbij. We snappen dat je liever weer je recente data terughebt, maar helaas ging dat niet lukken. De extra week gratis hosting is op dit moment bij je host bijgeschreven.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht je nog problemen hebben met je host, maak dan zo snel mogelijk een ticket aan. De tickets die hier over gaan worden voor zover mogelijk binnen een paar minuten behandeld, waarmee we je site zo snel mogelijk weer goed online willen hebben.

Adverteerders die een logging-systeem op webserver 2 hebben die door deze crash / backupkwestie gegevens missen kunnen ook een ticket maken, wij zorgen dan kostenloos voor een correcte afhandeling van de openstaande kliks.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

one2xs team

ik citeer hier uit

Codeblok:

1

We snappen dat het extreem vervelend is (echt waar), en als klein goedmakertje krijgt iedereen op server 2 een week gratis hosting erbij.

Mijn site is nu wel langer dan 1 week of geweest krijg ik dat nu ook vergoed??

Luukvdo

New member
Even voor de duidelijkheid: er wordt gezegd dat wij het voor mekaar moeten hebben. Dat hebben we, er is alleen een user actief die zo veel diskload veroorzaakt dat de server bijna niks meer kan. Het is nogal moeilijk deze user te zoeken, maar we zijn er wel mee bezig. Het is dus afwachten wanneer die user gevonden is en er iets aan gedaan is. Wanneer dat is gebeurd zouden de problemen niet meer voor moeten komen

Braam

New member
hoe kan die user dan zoveel diskload gebruiken?
confused.gif
?
Het is toch zo dat je een maxiumum hebt en daar niet teboven kan???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan